Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Надежность железнодорожных колес, изготовленных разными способами производства

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Бабаченко, А.И.
dc.contributor.author Кононенко, А.А.
dc.contributor.author Подольский, Р.В.
dc.contributor.author Дементьева, Ж.А.
dc.contributor.author Шпак, Е.А.
dc.contributor.author Клиновая, О.Ф.
dc.date.accessioned 2020-02-27T20:47:48Z
dc.date.available 2020-02-27T20:47:48Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Надежность железнодорожных колес, изготовленных разными способами производства / А.И. Бабаченко, А.А. Кононенко, Р.В. Подольский, Ж.А. Дементьева, Е.А. Шпак, О.Ф. Клиновая // Металл и литье Украины. — 2019. — № 3-4 (310-311). — С. 48-57. — Бібліогр.: 11 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 2077-1304
dc.identifier.other DOI: https://doi.org/10.15407/pmach2019.03.048
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/166622
dc.description.abstract Исследованы различные показатели надежности литых и цельнокатаных железнодорожных колес. Установлено, что литые колеса (класс С по AAR M-107/M-208), имея высокие значения прочностных свойств (временное сопротивление и твердость), по таким важным показателям надежности как относительное сужение, относительное удлинение, ударная вязкость и вязкость разрушения значительно уступают цельнокатаным колесам (марка Т и 2 по ДСТУ ГОСТ 10791:2016), при этом уровень относительно удлинения, ударной вязкости и вязкости разрушения литых колес не соответствует требованиям ДСТУ ГОСТ 10791:2016. uk_UA
dc.description.abstract Досліджено різні показники надійності литих і суцільнокатаних залізничних коліс. Встановлено, що литі колеса (клас С по AAR M-107/M-208), маючи високі значення характеристик міцності (тимчасовий опір і твердість), за такими важливими показниками надійності як відносне звуження, відносне подовження, ударна в’язкість і в’язкість руйнування значно поступаються суцільнокатаним колесам (марка Т і 2 по ДСТУ ГОСТ 10791:2016), при цьому рівень відносного подовження, ударної в’язкості і в’язкості руйнування литих коліс не відповідає вимогам ДСТУ ГОСТ 10791: 2016. uk_UA
dc.description.abstract Different indicators of reliability of cast and solid rolled railway wheels are investigated. It has been found that cast wheels (class C by AAR M-107/M-208), having high values of strength characteristics (temporary resistance and hardness), on such important reliability indicators as relative reduction, relative elongation, impact strength and fracture toughness considerably inferior to solid rolled railway wheels (mark T and 2 according to DSTU GOST 10791: 2016), while the level of relative elongation, impact strength and viscosity of casting wheels do not meet the requirements of DSTU GOST 10791: 2016. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Фізико-технологічний інститут металів та сплавів НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Металл и литье Украины
dc.subject Обработка металлов давлением uk_UA
dc.title Надежность железнодорожных колес, изготовленных разными способами производства uk_UA
dc.title.alternative Надійність залізничних коліс, виготовлених різними способами виробництва uk_UA
dc.title.alternative Reliability of railway wheels manufactured by various manufacturing methods uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 621.771.294.003.12(043)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис