Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Використання творів дитячої літератури у формуванні комунікативно-мовленнєвих умінь старшокласників

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Садовнікова, О.П.
dc.contributor.author Цінько, С.В.
dc.date.accessioned 2011-02-15T16:56:35Z
dc.date.available 2011-02-15T16:56:35Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Використання творів дитячої літератури у формуванні комунікативно-мовленнєвих умінь старшокласників / О.П. Садовнікова, С.В. Цінько // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2009. — Вип. XXI. — С. 134-141. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0041
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/16650
dc.description.abstract Проблема формирования коммуникативно-речевых умений старшеклассников достаточно актуальна в условиях профильной школы, поскольку основная задача обучения украинскому языку заключается в формировании коммуникативной компетентности выпускника, которая предусматривает умение свободно, уместно использовать язык в разных жизненных ситуациях, аккумулировать в себе национальные языковые традиции, коммуникативную этику, уважать и ценить язык своего народа. Использование произведений детской литературы способствует повышению уровня развития коммуникативной и речевой компетентностей учащихся, обеспечивает реализацию принципа использования текста как приоритетного дидактического средства в обучении украинского языка. Ключевые слова: коммуникативная компетентность, речевая деятельность, коммуникативно-речевые умения, детская литература, литература для детей. uk_UA
dc.description.abstract The problem of seniors’ communicative and speech skills is actual in specialized school. The main task of the Ukrainian studing is the leaving is the leavers’ communicative competence forming. It foresees ability to have a command of Ukrainian in different vital situation, to accumulate the national language tradition, communicative ethics, to respect and to appreciate our peopls’ language. The works of children literature using favors the increase of the pupils’ development level of communication and speech competence. It provides the main didactic means in the Ukrainian teaching. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.subject Виховний та розвивальний потенціал дитячої літератури uk_UA
dc.title Використання творів дитячої літератури у формуванні комунікативно-мовленнєвих умінь старшокласників uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 373.5.016:811.161.2


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис