Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Механізм захоплення інформаційного ринку науковим журналом

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Смертенко, П.С.
dc.contributor.author Солнцев, В.С.
dc.date.accessioned 2020-01-15T12:38:11Z
dc.date.available 2020-01-15T12:38:11Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Механізм захоплення інформаційного ринку науковим журналом / П.С. Смертенко, В.С. Солнцев // Наука України у світовому інформаційному просторі. — Вип. 16. — К.: Академперіодика, 2019. — С. 37-45. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0077
dc.identifier.other DOI: doi.org/10.15407/akademperiodyka.391.037
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/162745
dc.description.abstract З використанням методів CRM (управління відносин з клієнтом) і SWOT- аналізу запропоновано механізм захоплення інформаційного ринку міжнародним науковим журналом Semiconductor Physics, Quantum Electronics and Optoelectronics. Відповідно до запропонованих механізмів виділено чотири основні напрями діяльності: науково-технічний, маркетингово-товарний, привабливість для читачів і розповсюдження журналу на ринку. Показано, що для успішного розповсюдження журналу на ринку мають бути забезпечені: якість журналу, тобто кваліфікація рецензентів, корисність інформації, входження до світових наукометричних баз даних, наприклад Scopus та Web of Science; робота з авторами; популяризаційні PR-заходи; заохочення авторів до співпраці та збуту для поширення журналу. Для досягнення поставлених цілей просування сучасного наукового журналу на ринок потрібна кропітка, наполеглива та злагоджена робота як видавничої ради, так і редакційної колегії. uk_UA
dc.description.abstract Using the CRM methods (customer relationship management) and the SWOT analysis a catch mechanism of the information market is proposed by International Journal of Semiconductor Physics, Quantum Electronics and Optoelectronics. According to the proposed mechanism, four main directions of activity are highlighted: scientific and technical, marketing and goods, attractiveness for readers and journal distribution on the market. It is shown that the successful distribution of the journal on the market requires carrying out the following work: (i) the quality of the journal, which includes qualified reviewers usefulness of the information entering the world scientific-metric databases such as Scopus and Web of Science, (ii) work with authors, (iii) popularization of PR events, (iv) encouraging authors to collaborate and marketing to journal dissemination. Promoting a modern scientific journal on the market requires painstaking, persistent and coordinated work of both the publishing board and the editorial board. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавничий дім "Академперіодика" НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Наука України у світовому інформаційному просторі
dc.subject Загальні питання діяльності наукового журналу uk_UA
dc.title Механізм захоплення інформаційного ринку науковим журналом uk_UA
dc.title.alternative Catch mechanism of the information market by scientific journal uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис