Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Смертенко, П.С. |
|
dc.contributor.author |
Солнцев, В.С. |
|
dc.date.accessioned |
2020-01-15T12:38:11Z |
|
dc.date.available |
2020-01-15T12:38:11Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Механізм захоплення інформаційного ринку науковим журналом / П.С. Смертенко, В.С. Солнцев // Наука України у світовому інформаційному просторі. — Вип. 16. — К.: Академперіодика, 2019. — С. 37-45. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0077 |
|
dc.identifier.other |
DOI: doi.org/10.15407/akademperiodyka.391.037 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/162745 |
|
dc.description.abstract |
З використанням методів CRM (управління відносин з клієнтом) і SWOT-
аналізу запропоновано механізм захоплення інформаційного ринку міжнародним науковим журналом Semiconductor Physics, Quantum Electronics and
Optoelectronics. Відповідно до запропонованих механізмів виділено чотири
основні напрями діяльності: науково-технічний, маркетингово-товарний,
привабливість для читачів і розповсюдження журналу на ринку. Показано,
що для успішного розповсюдження журналу на ринку мають бути забезпечені: якість журналу, тобто кваліфікація рецензентів, корисність інформації, входження до світових наукометричних баз даних, наприклад Scopus та
Web of Science; робота з авторами; популяризаційні PR-заходи; заохочення
авторів до співпраці та збуту для поширення журналу. Для досягнення поставлених цілей просування сучасного наукового журналу на ринок потрібна кропітка, наполеглива та злагоджена робота як видавничої ради, так і
редакційної колегії. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Using the CRM methods (customer relationship management) and the SWOT analysis a catch
mechanism of the information market is proposed by International Journal of Semiconductor
Physics, Quantum Electronics and Optoelectronics. According to the proposed mechanism,
four main directions of activity are highlighted: scientific and technical, marketing and goods,
attractiveness for readers and journal distribution on the market. It is shown that the successful
distribution of the journal on the market requires carrying out the following work: (i) the quality
of the journal, which includes qualified reviewers usefulness of the information entering the
world scientific-metric databases such as Scopus and Web of Science, (ii) work with authors, (iii)
popularization of PR events, (iv) encouraging authors to collaborate and marketing to journal
dissemination. Promoting a modern scientific journal on the market requires painstaking,
persistent and coordinated work of both the publishing board and the editorial board. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавничий дім "Академперіодика" НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Наука України у світовому інформаційному просторі |
|
dc.subject |
Загальні питання діяльності наукового журналу |
uk_UA |
dc.title |
Механізм захоплення інформаційного ринку науковим журналом |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Catch mechanism of the information market by scientific journal |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті