Показати простий запис статті

dc.contributor.author Khmara, M.
dc.date.accessioned 2020-01-11T20:52:02Z
dc.date.available 2020-01-11T20:52:02Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Education Clusters: The Ukrainian Context / M. Khmara // Наука та наукознавство. — 2015. — № 4. — С. 73-79. — Бібліогр.: 14 назв. — англ. uk_UA
dc.identifier.issn 0374-3896
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/162584
dc.description.abstract The study aims at theoretical and methodological grounding of the role of education clusters in economic development and analysis of their impact on competitiveness enhancement of national education systems, with emphasis on Ukraine. A review of theoretical approaches to interpretati on and definition of the notion “education cluster” is made. Information about entities that may be incorporated in education cluster, objectives and expected results of education clusters is given; their advantages compared with traditional education system and their significance in the regional context are shown. Examples of education clusters and research and education clusters currently operating in Ukraine are given. uk_UA
dc.description.abstract Метою дослідження є теоретико-методологічне обґрунтування ролі освітніх кластерів у розвитку економіки інноваційного типу, а також їх впливу на підвищення конкурентоспроможності національних систем освіти, зокрема в Україні. Виконано огляд теоретичних підходів до тлумачення та визначення поняття «освітній кластер», наведено інформацію про суб’єкти, які можуть бути учасниками освітнього кластеру, про цілі та очікувані результати діяльності освітніх кластерів, показано їх переваги порівняно з традиційною системою освіти, а також їх значення для розвитку регіонів. Наведено приклади освітніх та науково-освітніх кластерів, що нині діють в Україні. uk_UA
dc.description.abstract Целью исследования является теоретико-методологическое обоснование роли образовательных кластеров в развитии экономики инновационного типа, а также их влияния на повышение конкурентоспособности национальных систем образования, в частности в Украине. Выполнен обзор теоретических подходов к трактовке и определению понятия «образовательный кластер». Приведена информация о субъектах, которые могут быть участниками образовательного кластера, о целях и ожидаемых результатах деятельности образовательных кластеров, показаны их преимущества в сравнении с традиционной системой образования, а также их значение для развития регионов. Даны примеры образовательных и научно-образовательных кластеров, ныне действующих в Украине. uk_UA
dc.description.sponsorship Доповідь на Міжнародній науково-практичній конференції «Грантова підтримка досліджень та нових технологій – 20. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Центр досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Наука та наукознавство
dc.subject Наука та освіта uk_UA
dc.title Education Clusters: The Ukrainian Context uk_UA
dc.title.alternative Освітні кластери: український контекст uk_UA
dc.title.alternative Образовательные кластеры: украинский контекст uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.923.061.1 ЄC: 330.341.1


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис