Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Науковедческий анализ современного состояния национальных академий наук США, Канады и стран Латинской Америки

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Грачев, О.А.
dc.contributor.author Хоревин, В.И.
dc.date.accessioned 2020-01-11T09:12:16Z
dc.date.available 2020-01-11T09:12:16Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Науковедческий анализ современного состояния национальных академий наук США, Канады и стран Латинской Америки / О.А. Грачев, В.И. Хоревин // Наука та наукознавство. — 2015. — № 3. — С. 52-66. — Бібліогр.: 25 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 0374-3896
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/162532
dc.description.abstract Сравнительный науковедческий анализ национальных академий наук США, Канады и 16 стран Латинской Америки выполнен на основании последних данных, содержащихся на их веб-сайтах. Анализ охватывает историю создания, современный статус, структуру, задачи, тематические приоритеты национальных академий наук, членство в них, присуждение премий их членам, участие женщин в работе национальных академий наук, место национальных академий наук в научных и образовательных системах рассматриваемых стран. На основании данных и фактов, использованных для анализа, сделан вывод, что, в странах Латинской Америки, в отличие от США и Канады, национальные академии наук находятся на разных уровнях становления, что связано с особенностями развития этих стран. uk_UA
dc.description.abstract Порівняльний наукознавчий аналіз національних академій наук США, Канади і 16 країн Латинської Америки виконано на підставі останніх даних, що містились на їхніх веб-сайтах. Аналіз охоплює історію створення, сучасний статус, структуру, завдання, тематичні пріоритети національних академій наук, членство в них, присудження премій їхнім членам, участь жінок у роботі національних академій наук, місце національних академій наук у наукових і освітніх системах країн, що розглядаються. На підставі даних і фактів, використаних для аналізу, зроблено висновок, що національні академії наук у країнах Латинської Америки, на відміну від США та Канади, перебувають на різних рівнях становлення, що певною мірою пов’язано з особливостями розвитку цих країн. uk_UA
dc.description.abstract A comparative analysis of National Academies of Sciences in U. S., Canada and 16 countries of Latin America was performed on the basis of the current data displayed on their web sites. The analysis covers history of creation, present status, structure, objectives, thematic priorities of National Academies of Sciences, membership in National Academies of Sciences, awards to members of National Academies of Sciences, participation of women in their work, position of National Academies of Sciences in scientific and education systems of the counties under study. The data and facts used in the analysis give evidence that National Academies of Sciences in Latin American countries, contrary to U. S. and Canada, have been undergoing the varying phases of formation, which is related with peculiarities of the development of these countries. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Центр досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Наука та наукознавство
dc.subject Зарубіжна наука. Міжнародне науково-технічне співробітництво uk_UA
dc.title Науковедческий анализ современного состояния национальных академий наук США, Канады и стран Латинской Америки uk_UA
dc.title.alternative Наукознавчий аналіз стану національних академій наук США, Канади і країн Латинської Америки та Карибського басейну uk_UA
dc.title.alternative Contemporary Performance of National Academies of Sciences in the United States, Canada and the Countries of Latin America uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 001.89:061:(71)(73)(8)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис