Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Многофакторная оценка конкурентоспособности университетов с применением нечеткого метода максиминной свертки

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Худадова, А.К.
dc.date.accessioned 2020-01-06T11:48:13Z
dc.date.available 2020-01-06T11:48:13Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Многофакторная оценка конкурентоспособности университетов с применением нечеткого метода максиминной свертки / А.К. Худадова // Математичні машини і системи. — 2019. — № 3. — С. 135–143. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1028-9763
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/162304
dc.description.abstract В статье представлено описание метода максиминной свёртки для оценки конкурентоспособности университетов при условии, что применяемые здесь критерии оценки имеют не только разную природу, но и различную значимость. Современный рынок образовательных услуг ставит перед университетами задачу обеспечения сильных конкурентных позиций. Для решения поставленной задачи возникает необходимость оценки текущего уровня конкурентоспособности университета в контексте его маркетингового пространства. Описанная в статье нечёткая модель, учитывая основные слабоструктурированные показатели маркетингового пространства, позволяет достаточно сбалансированно ранжировать университеты по уровням их конкурентоспособности. При необходимости модель можно легко адаптировать под региональную специфику и/или изменившиеся требования заказчика (пользователя). uk_UA
dc.description.abstract У статті представлено опис методу максимінної згортки для оцінки конкурентоспроможності університетів за умови, що застосовані тут критерії оцінки мають не тільки різну природу, але й різну значимість. Сучасний ринок освітніх послуг ставить перед університетами завдання забезпечення сильних конкурентних позицій. При вирішенні поставленого завдання виникає необхідність оцінки поточного рівня конкурентоспроможності університету в контексті його маркетингового простору. Описана у статті нечітка модель, з огляду на основні слабкоструктуровані показники маркетингового простору, дозволяє досить збалансовано ранжувати університети за рівнями їх конкурентоспроможності. При необхідності модель можна легко адаптувати під регіональну специфіку та / або під вимоги замовника (користувача), що змінилися. uk_UA
dc.description.abstract The paper presents a description of the maximin convolution method for assessing the competitiveness of universities, provided that the assessment criteria used here are not only of different nature, but different significance as well. The modern market of educational services sets for universities the task of providing strong competitive positions. To solve this problem, it becomes necessary to assess the current level of competitiveness of the university in the context of its marketing space. The fuzzy model described in the paper, taking into account the main weakly structured indicators of the marketing environment, allows for a well-balanced ranking of universities according to their levels of competitiveness. If necessary, the model can be easily adapted to regional specifics and / or changed requirements of the customer (user). uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут проблем математичних машин і систем НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Математичні машини і системи
dc.subject Моделювання і управління uk_UA
dc.title Многофакторная оценка конкурентоспособности университетов с применением нечеткого метода максиминной свертки uk_UA
dc.title.alternative Багатофакторна оцінка конкурентоспроможності університетів із застосуванням нечіткого методу максимінної згортки uk_UA
dc.title.alternative Multifactor assessment of universities competitiveness using fuzzy maximin convolution method uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 519.769


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис