Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Комбінаторна гра — "Зв'язна незв'язність"

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Кріль, С.О.
dc.contributor.author Зегельман, М.М.
dc.date.accessioned 2020-01-04T20:02:13Z
dc.date.available 2020-01-04T20:02:13Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Комбінаторна гра — "Зв'язна незв'язність" / С.О. Кріль, М.М. Зегельман // Математичне та комп'ютерне моделювання. Серія: Фізико-математичні науки: зб. наук. пр. — Кам’янець-Подільський: Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т, 2018. — Вип. 18. — С. 100-105. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.isbn DOI: 10.32626/2308-5878.2018-18.100-10
dc.identifier.issn 2308-5878
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/162222
dc.description.abstract Комбінаторна теорія ігор — це математична теорія, що вивчає ігри двох осіб, де у кожен момент часу є позиція, яку гравці почергово змінюють певним чином, щоб досягти певного виграшу. Комбінаторні ігри можуть бути інтерпретовані як ігри на графах. У роботі розглядається комбінаторна гра на неорієнтованому графі «Зв’язна незв’язність», яка може бути використаною при моделюванні процесів конкурентної боротьби. Для розв’язання цієї задачі розроблено власний метод фінальних графів, який полягає в аналізі ситуації, яка утворилась за крок до завершення гри. В роботі доводиться оптимальність стратегії, результатом якої є повне розв’язання задачі для довільної кількості вершин. При дослідженні гри встановлено переможця в залежності від остачі, яку дає кількість вершин при діленні на чотири. uk_UA
dc.description.abstract The combinatorial theory of games is a mathematical theory that examines the games of two persons, where at each moment of time there is a position that players in turn change in a certain way in order to achieve a certain gain. Combination games can be interpreted as games on graphs. In this paper we consider a combinatorial game on a non-oriented graph «Connective incompatibility», which can be used in the simulation of competitive struggle. To solve this problem, an own method of final graphs has been developed, which consists in analyzing the situation that was formed one step before the end of the game. The optimality of the strategy, which results in the complete solution of the problem for an arbitrary number of vertices, is presented in the paper. In the study of the game set the winner, depending on the remainder, this gives the number of vertices when dividing by four. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Математичне та комп'ютерне моделювання. Серія: Фізико-математичні науки
dc.title Комбінаторна гра — "Зв'язна незв'язність" uk_UA
dc.title.alternative Combinatorial game — «Connective incompatibility» uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 519.1


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис