Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Цифровые трансформации и массовое непрерывное обучение

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Гриценко, В.И.
dc.contributor.author Манако, А.Ф.
dc.contributor.author Синица, Е.М.
dc.date.accessioned 2019-12-12T21:23:41Z
dc.date.available 2019-12-12T21:23:41Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Цифровые трансформации и массовое непрерывное обучение / В.И. Гриценко, А.Ф. Манако, Е.М. Синица // Управляющие системы и машины. — 2018. — № 5. — С. 47-61. — Бібліогр.: 20 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 0130-5395
dc.identifier.other DOI: https://doi.org/10.15407/usim.2018.05.047
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/161516
dc.description.abstract Приведен анализ цифровых трансформаций в сфере образования. Рассмотрены характеристики массового непрерывного обучения и их изменение под влиянием цифровых трансформаций. Предложена модель поддержки массового непрерывного образования. uk_UA
dc.description.abstract Мета. Аналіз особливостей сучасного періоду трансформацій в процесах навчання, а саме – цифрових трансформацій, та визначення їх впливу на масову неперервну електронну освіту з точки зору актуальних задач дослідження та розробки перспективних технологічних рішень. Методи. Результати роботи базуються на методах системного аналізу, зокрема, порівняльному аналізі, узагальненні, дослідженні наукових публікацій. Результати. Визначено цифрові трансформації як окремий етап змін у певній сфері діяльності під впливом сучасних ІКТ, на якому суттєво змінюються її характеристики, що призводить до появи нових сутностей. Розглянуто вплив цифрових трансформацій на зміни в масовій неперервній освіті, зокрема, в інтерпретації понять масовості та неперервності. Визначено трансформації окремих елементів масової неперервної освіти. Уточнено постановки та характеристики задач, пов’язаних з електронним навчанням в умовах масової неперервної освіти. Запропоновано узагальнену теоретико-множинну модель масової неперервної освіти для всіх як об’єднання моделей, методів, ресурсів, електронних і традиційних середовищ і просторів. uk_UA
dc.description.abstract Purpose. Analysis of the specifics of the modern period of transformations in the learning processes, namely, digital transformations, and description of their impact on massive continuous electronic education in terms of the relevant research and development tasks. Methods. The results of the work are based on methods of system analysis, in particular, comparative analysis, generalization, research of scientific publications. Results. Digital transformations are defined as a separate stage of change in a certain area of activity under the influence of modern ICTs, which significantly modifies characteristics of this area and leads to the emergence of new entities. In the field of education, a transition from the reproduction of traditional learning processes in virtual environments to the creation of new educational situations, pedagogical strategies and activities is taking place.The influence of digital transformations on changes in mass continuous education, in particular, in the interpretation of concepts of mass-scale and continuity is considered. The transformations of specific elements of mass continuous education are determined. The formulations and characteristics of tasks related to e-learning within mass continuous education are specified. The generalized set- theoretic model of mass continuous education for all as a combination of models, methods, resources, electronic and traditional environments and spaces is proposed. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Управляющие системы и машины
dc.subject Электронные системы обучения uk_UA
dc.title Цифровые трансформации и массовое непрерывное обучение uk_UA
dc.title.alternative Цифрові трансформації та масове неперервне навчання uk_UA
dc.title.alternative Digital Transformations and Mass Continuous Learning uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 303.721;004.03142


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис