На підґрунті опрацьованої методологічної основи дослідження, узагальнення підходів українських і зарубіжних вчених й особистого досвіду підприємницької діяльності автори з використанням здобутків Польщі щодо забезпечення заходів зі вдосконалення менеджменту персоналу класифікують критеріальні ознаки інноваційного освітнього процесу, надають його ілюстрацію на прикладі підготовки фахівців економічного профілю та визначають стримуючі й стимулюючі чинники впровадження з метою підвищення конкурентоспроможності підприємств України.
На основе разработанной методологической основы исследования, обобщения подходов украинских и зарубежных ученых и личного опыта предпринимательской деятельности, авторы с использованием достижений Польши по обеспечению мероприятий в сфере совершенствования менеджмента персонала классифицируют критериальные признаки инновационного образовательного процесса, приводят его иллюстрацию на примере подготовки специалистов экономического профиля и определяют сдерживающие и стимулирующие факторы внедрения с целью повышения конкурентоспособности предприятий Украины.
On the basis of the developed methodological basis of the study, the generalization of the approaches of Ukrainian and foreign scientists and personal experience of business activity, the authors using the achievements of Poland to provide measures in the field of personnel management improvement, classify the criteria signs of innovative educational process, illustrate it on the example of training of specialists of economic profile and determine deterrent and stimulating factors of implementation in order to increase competitiveness of enterprises of Ukraine.