Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Совершенствование способов реализации релейной защиты систем сборных шин распределительных установок

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ниценко, В.В.
dc.contributor.author Кулагин, Д.А.
dc.date.accessioned 2019-09-19T10:13:28Z
dc.date.available 2019-09-19T10:13:28Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Совершенствование способов реализации релейной защиты систем сборных шин распределительных установок / В.В. Ниценко, Д.А. Кулагин // Технічна електродинаміка. — 2017. — № 6. — С. 61–71. — Бібліогр.: 10 назв. — pос. uk_UA
dc.identifier.issn 1607-7970
dc.identifier.other DOI: https://doi.org/10.15407/techned2017.06.061
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/158978
dc.description.abstract Проанализированы недостатки дифференциальной токовой защиты сборных шин и известных способов возможной реализации их дифференциально-фазной защиты. Разработаны более совершенные способы сравнения фаз токов дифференциально-фазной защиты шин (ДФЗШ), в частности, приведены логические выражения для каждого предложенного способа, включающие в себя проверочные условия, выполнение которых требуется для обеспечения надежного пуска и срабатывания защиты при идентификации аварийного режима повреждения защищаемой системы шин. Приведены иллюстрации действия защиты при использовании каждого из этих способов в режимах внутренних и внешних коротких замыканий. Выбор наиболее целесообразного способа сравнения фаз токов для последующей его реализации устройством ДФЗШ проведен на основании составления их сравнительной характеристики по результатам теоретических и практических исследований действия защиты в аварийных режимах, сделаны выводы о преимуществах использования предложенного дифференциально-фазного алгоритма функционирования устройств релейной защиты сборных шин. uk_UA
dc.description.abstract Проаналізовано недоліки диференційного струмового захисту збірних шин і відомих способів можливої реалізації їхнього диференційно-фазного захисту. Розроблено більш досконалі способи порівняння фаз струмів диференційно-фазним захистом шин (ДФЗШ), зокрема наведено логічні вирази для кожного запропонованого способу, що містять перевірочні умови, виконання яких необхідне для забезпечення надійного пуску і спрацювання захисту у разі ідентифікації аварійного режиму пошкодження системи шин, що захищається. Наведено ілюстрації дії захисту при використанні кожного з цих способів у режимах внутрішніх і зовнішніх коротких замикань. Вибір найбільш доцільного способу порівняння фаз струмів для подальшої його реалізації пристроєм ДФЗШ зроблений на підставі складання їхньої порівняльної характеристики за результатами теоретичних і практичних досліджень дії захисту в аварійних режимах. Зроблено висновки щодо переваг застосування запропонованого диференційно-фазного алгоритму функціонування пристроїв релейного захисту збірних шин. uk_UA
dc.description.abstract The article analyzes all disadvantages of differential busbar protection and known methods of possible realization of their phase-differential protection. The authors improved more advanced methods for comparing current phases by phase-differential busbar protection, in particular, logical operations for each proposed method are given, including verification conditions that are required to ensure reliable start and trip from protection when identifying the emergency condition of internal fault, and also illustrations of the protection oparation are given when using each of these methods in case of internal and external faults. The choice of the most expedient method for comparing the currents phases for its subsequent implementation by the phase-differential protection device was made on the basis of building their comparative characteristics based on the results of theoretical and practical studies of the protection operation in emergency conditions. Conclusions were made about the advantages of using the proposed phasedifferential algorithm of relay busbar protection operation. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут електродинаміки НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Технічна електродинаміка
dc.subject Електроенергетичні системи та устаткування uk_UA
dc.title Совершенствование способов реализации релейной защиты систем сборных шин распределительных установок uk_UA
dc.title.alternative Вдосконалення способів реалізації релейного захисту систем збірних шин розподільчих установок uk_UA
dc.title.alternative Improvement implementation methods of relay busbars protection of switchgears uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 621.316.925


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис