Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Драма нації, драма мистецтва чи драма кохання? (Чи добрим є "добрий приклад"?)

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Кононенко, Є.
dc.date.accessioned 2019-09-11T17:02:08Z
dc.date.available 2019-09-11T17:02:08Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Драма нації, драма мистецтва чи драма кохання? (Чи добрим є "добрий приклад"?) / Є. Кононенко // Слово і час. — 2016. — № 12. — С. 3-9. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 0236-1477
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/158676
dc.description.abstract У статті проаналізовано драму Лесі Українки “Оргія” крізь призму аналітичної психології К. Ґ. Юнга. Концепт Тіні як важливої частини психіки, що не контролює людське “я”, виявляється продуктивним для дослідження драматургії Лесі Українки, зокрема й цього твору. Її головний герой не усвідомлює своїх тіньових імпульсів. Неусвідомлена Тінь змушує героя вбити дружину не з ідейно- моральних міркувань, як вважає більшість дослідників. У фіналі драматичної поеми “Оргія”, попри всі маркування ситуації поневолення, у якій перебувають герої, відбувається убивство з ревнощів. uk_UA
dc.description.abstract This article examines the drama “Orgy” by Lesya Ukrayinka from the point of view of depth psychology. The unconscious aspect of personality, as something beyond the conscious ego, is an advantageous concept for researching the basic ideas of this drama. Its hero is not aware of his unconscious impulses. And the unconscious shadow does make him commit uxoricide not because of ideological and moral reasons, as it is considered traditionally, but because of jealousy. uk_UA
dc.description.abstract В статье анализируется драма Леси Украинки “Оргия” с точки зрения аналитической психологии К. Г. Юнга. Концепт Тени как важной части психики, которая не контролирует человеческое “я”, является продуктивным для исследования идей этой драмы. Ее главный герой не осознает своих теневых импульсов. И именно неосознанная Тень заставляет его убить свою жену не из идейных соображений, как полагает большинство исследователей. В финале драмы “Оргия” вопреки всем маркерам ситуации национального порабощения, в которой пребывают герои, происходит убийство из ревности. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Слово і Час
dc.subject До 145-річчя Лесі Українки uk_UA
dc.title Драма нації, драма мистецтва чи драма кохання? (Чи добрим є "добрий приклад"?) uk_UA
dc.title.alternative Drama of Nation, Drama of Art or Drama of Love? (Is “Good Example” Really Good?) uk_UA
dc.title.alternative Драма нации, драма искусства или любовная драма? (Является ли хорошим “хороший пример”?) uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 82-2 Ураїнка 7 Оргія


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис