Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Кінематографічний темпоритм образів у прозі Володимира Дрозда

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Брайко, О.
dc.date.accessioned 2019-08-07T16:35:10Z
dc.date.available 2019-08-07T16:35:10Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Кінематографічний темпоритм образів у прозі Володимира Дрозда / О. Брайко // Слово і час. — 2016. — № 2. — С. 54-72. — Бібліогр.: 27 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 0236-1477
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/158253
dc.description.abstract У статті наративну репрезентацію орієнтованих на візуальну пластичність образів і сцен проаналізовано з погляду теорії кіномистецтва і його специфічних ресурсів, пов'язаних із загальномистецькою категорією ритму. Вичленовано різні за розповідною тривалістю й деталізацією, взаємодією динамічних складників уривки, які витворюють пластичну мелодію дії, надаючи її етапам ліричного, епічного, драматичного звучання. На “кінематографічність” художнього мислення вказує чергування фрагментів із різним ритмічним малюнком. uk_UA
dc.description.abstract The paper focuses on the narrative representation of visual plasticity. Some images and scenes have been analyzed in terms of film theory and specific resources of cinematography related to general concept of rhythm. The author defines certain fragments different in their duration and narrative details, which form plastic melody of action, giving lyrical, epic or dramatic sound to its stages. The ‘cinematographicity’ of artistic thinking is indicated by alternation of fragments with different rhythmic patterns. uk_UA
dc.description.abstract В статье нарративная репрезентация ориентированных на визуальную пластичность образов и сцен проанализирована с точки зрения теории киноискусства и его специфических ресурсов, связанных с искусствоведческой категорией ритма. Вычленены разные по своей повествовательной продолжительности и детализации, взаимодействию динамических составляющих отрывки, создающие пластическую мелодию действия, придающие его этапам лирическое, эпическое, драматическое звучание. На “кинематографичность” художественного мышления указывает чередование фрагментов с разным ритмическим рисунком. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Слово і Час
dc.subject Порівняльне літературознавство uk_UA
dc.title Кінематографічний темпоритм образів у прозі Володимира Дрозда uk_UA
dc.title.alternative Cinematic tempo-rhythm patterns in the prose of Volodymyr Drozd uk_UA
dc.title.alternative Кинематографический темпоритм образов в прозе Владимира Дрозда uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 82.0 + 821.161.2


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис