Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Брайко, О. |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-07T16:35:10Z |
|
dc.date.available |
2019-08-07T16:35:10Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Кінематографічний темпоритм образів у прозі Володимира Дрозда / О. Брайко // Слово і час. — 2016. — № 2. — С. 54-72. — Бібліогр.: 27 назв. — укp. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0236-1477 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/158253 |
|
dc.description.abstract |
У статті наративну репрезентацію орієнтованих на візуальну пластичність образів і сцен проаналізовано з погляду теорії кіномистецтва і його специфічних ресурсів, пов'язаних із загальномистецькою категорією ритму. Вичленовано різні за розповідною тривалістю й деталізацією, взаємодією динамічних складників уривки, які витворюють пластичну мелодію дії, надаючи її етапам ліричного, епічного, драматичного звучання. На “кінематографічність” художнього мислення вказує чергування фрагментів із різним ритмічним малюнком. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The paper focuses on the narrative representation of visual plasticity. Some images and scenes have been analyzed in terms of film theory and specific resources of cinematography related to general concept of rhythm. The author defines certain fragments different in their duration and narrative details, which form plastic melody of action, giving lyrical, epic or dramatic sound to its stages. The ‘cinematographicity’ of artistic thinking is indicated by alternation of fragments with different rhythmic patterns. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье нарративная репрезентация ориентированных на визуальную пластичность образов и сцен проанализирована с точки зрения теории киноискусства и его специфических ресурсов, связанных с искусствоведческой категорией ритма. Вычленены разные по своей повествовательной продолжительности и детализации, взаимодействию динамических составляющих отрывки, создающие пластическую мелодию действия, придающие его этапам лирическое, эпическое, драматическое звучание. На “кинематографичность” художественного мышления указывает чередование фрагментов с разным ритмическим рисунком. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Слово і Час |
|
dc.subject |
Порівняльне літературознавство |
uk_UA |
dc.title |
Кінематографічний темпоритм образів у прозі Володимира Дрозда |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Cinematic tempo-rhythm patterns in the prose of Volodymyr Drozd |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Кинематографический темпоритм образов в прозе Владимира Дрозда |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
82.0 + 821.161.2 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті