Показати простий запис статті

dc.contributor.author Моренець, В.
dc.date.accessioned 2019-08-07T16:34:47Z
dc.date.available 2019-08-07T16:34:47Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Ефект високої башти / В. Моренець // Слово і час. — 2016. — № 2. — С. 28-39. — Бібліогр.: 10 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 0236-1477
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/158251
dc.description.abstract У другій частині студії (першу див. у №1, 2016) висвітлено поняття “повної присутності”, яке відповідає Кантовому “живому уявленню”, Франковому “дійсному чуттю” і найповніше вбирає у себе смисли, пов’язані з т. зв. правдивістю художнього слова та його здатністю бути важливим чинником повсякчасного витворення людського в людині; на конкретних прикладах розглянуто морально-естетичний вплив образу автора на рецепцію його художнього творива. Доведено, що художній текст і текст дійсності пов'язані між собою складним і неочевидним, але доглибним чином. uk_UA
dc.description.abstract The second part of the study (see the first at №1, 2016) highlights the concept of ‘full presence’, which corresponds to Kant's ‘empirical apperception’, Franko’s ‘true sense’ and most fully absorb the meanings associated with so-called truthfulness of the writer’s word and its ability to be an important factor of creating the human in a man. Specific examples demonstrate moral and aesthetic impact of the author’s image on reception of his creation. It is proved that literary text and ‘text of reality’ are interconnected in a complex and non-obvious although profound way. uk_UA
dc.description.abstract Во второй части студии (первую см. №1, 2016) освещены понятие “полного присутствия”, соответствующее кантовскому “живому представлению”, Франко “настоящему чувству” и наиболее полно впитывает в себя смыслы, связанные с т. н. правдивостью художественного слова и его способностью быть важным фактором ежечасного творения человеческого в человеке; на конкретных примерах рассмотрены морально-эстетическое воздействие образа автора на рецепцию художественного творения. Доказано, что художественный текст и текст действительности связаны между собой сложным и неочевидным, но глубинным образом. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Слово і Час
dc.subject Погляд uk_UA
dc.title Ефект високої башти uk_UA
dc.title.alternative The effect of high tower uk_UA
dc.title.alternative Эффект высокой башни uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 821.161.2.09:7.01”20/21”


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис