У статті йдеться про деякі особливості китайського релігійно-філософського мислення (кореляція, симпатія, аналогія) та риси китайського релігійного паттерну (натуралізм, віталізм, холізм, антропологізм, панетизм). Висловлюється думка, що саме ці особливості і риси сприяють розповсюдженню орієнтальних неорелігій (зокрема, китайських) на пострадянському просторі.
В статье речь идет о некоторых особенностях китайского религиозно-философского мышления, таких как корреляция, симпатия, аналогия, и чертах китайского религиозного паттерна (натурализм, витализм, холизм, антропологизм, панетизм). Высказывается мысль, что именно эти особенности и черты способствуют распространению ориентальных верований и неорелигий (в частности, китайских) на постсоветском пространстве.
This article is about of some features of the Chinese religious-philosophical thinking, such as correlation, liking, analogy, and lines of the Chinese religious pattern which follow from this (naturalism, vitalism, holism, anthropologism etc.). Here advances an idea that exactly these features and lines promote distribution oriental neoreligions (in particular, Chinese) on the post-Soviet territory.