Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Бабіч, В.І.
dc.contributor.author Діденко, П.П.
dc.date.accessioned 2008-08-22T14:29:18Z
dc.date.available 2008-08-22T14:29:18Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях / В.І. Бабіч, П.П. Діденко // Проблеми програмування. — 2006. — N 2-3. — С. 466-474. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. en_US
dc.identifier.issn 1727-4907
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/1554
dc.description.abstract Проаналізовано існуючі системи для обліку та прогнозування здібностей у рамках загальноосвітньої школи та вузу, проаналізовано існуючі системи для прогнозування здібностей при фаховому спрямуванні в рамках професійно-орієнтаційної роботи, а також запропоновано концепцію нового підходу для управління учбовим процесом та визначення здібностей. en_US
dc.description.abstract In given clause existing systems for the account and forecasting of abilities within the limits of a comprehensive school and high school are analysed, existing systems for forecasting abilities are analysed at a professional direction within the limits of professional - orientatsionnoj works, and also the concept of the new approach for management of educational process and definitions of abilities is offered en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Інститут програмних систем НАН України en_US
dc.subject Освітні та навчальні аспекти програмування en_US
dc.title Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях en_US
dc.title.alternative The concept and the comparative analysis of approaches for definition of abilities of subjects of training in existing information educational en_US
dc.type Article en_US
dc.status published earlier en_US
dc.identifier.udc 378:004


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис