Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Бабіч, В.І. |
|
dc.contributor.author |
Діденко, П.П. |
|
dc.date.accessioned |
2008-08-22T14:29:18Z |
|
dc.date.available |
2008-08-22T14:29:18Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.citation |
Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях / В.І. Бабіч, П.П. Діденко // Проблеми програмування. — 2006. — N 2-3. — С. 466-474. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
en_US |
dc.identifier.issn |
1727-4907 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/1554 |
|
dc.description.abstract |
Проаналізовано існуючі системи для обліку та прогнозування здібностей у рамках загальноосвітньої школи та вузу,
проаналізовано існуючі системи для прогнозування здібностей при фаховому спрямуванні в рамках професійно-орієнтаційної
роботи, а також запропоновано концепцію нового підходу для управління учбовим процесом та визначення здібностей. |
en_US |
dc.description.abstract |
In given clause existing systems for the account and forecasting of abilities within the limits of a comprehensive school and high school are
analysed, existing systems for forecasting abilities are analysed at a professional direction within the limits of professional - orientatsionnoj
works, and also the concept of the new approach for management of educational process and definitions of abilities is offered |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Інститут програмних систем НАН України |
en_US |
dc.subject |
Освітні та навчальні аспекти програмування |
en_US |
dc.title |
Концепція та порівняльний аналіз підходів до визначення здібностей суб’єктів навчання в існуючих інформаційно освітянських технологіях |
en_US |
dc.title.alternative |
The concept and the comparative analysis of approaches for definition of abilities of subjects of training in existing information educational |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.status |
published earlier |
en_US |
dc.identifier.udc |
378:004 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті