Стаття присвячена проблемі розвитку внутрішнього ринку металопродукції України на відміну традиційної уваги фахівців до світових ринків і присутності на них підприємств металургії України та впливу на виробництво, як правило лише зовнішніх факторів. Автор намагається дослідити різні аспекти формування внутрішнього ринку металевої продукції і вплив їх безпосередньо на підприємства металургійної галузі. При цьому, розглянуто у розрізі підприємств чинники впливу не тільки економічних факторів, а і політичних. Розглянуто ступень концентрації підприємств галузі і залежність їх конкурентоспроможності та рівень співпраці і кооперації.
Статья посвящена проблеме развития внутреннего рынка металлопродукции Украины в отличие от традиционного внимания специалистов к мировым рынкам и присутствия на них предприятий металлургии Украины и влияния на производство как правило лишь внешних факторов. Автор пытается исследовать различные аспекты формирования внутреннего рынка металлопродукции и влияния их непосредственно на предприятия металлургической отрасли. При этом рассмотрены в разрезе предприятий составляющие не только экономических факторов, а и политических. Рассмотрен уровень концентрации предприятий отрасли и зависимость их конкурентоспособности, уровень сотрудничества и кооперации.
The article is devoted to the problem of the development of the domestic market of metal products of Ukraine, in contrast to the traditional attention of specialists to world markets and the presence of Ukrainian metallurgy enterprises and the influence on production, as a rule of external factors. The author tries to explore different aspects of the formation of the domestic market of metal products and their influence directly on the metallurgical enterprises. At the same time, in the context of enterprises, to consider the components affecting not only economic factors, but also political ones. The level of concentration of enterprises has been considered and the dependence of their competitiveness, the level of partnership and cooperation.