Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Методичні підходи до побудови моделі кон’юнктурного дослідження, проведення аналізу і прогнозу ринкової кон’юнктури

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Березняк, Н.В.
dc.date.accessioned 2019-04-14T12:02:05Z
dc.date.available 2019-04-14T12:02:05Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Методичні підходи до побудови моделі кон’юнктурного дослідження, проведення аналізу і прогнозу ринкової кон’юнктури / Н.В. Березняк // Наука, технології, інновації. — 2017. — № 1 (1). — С. 39-45. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 2520-6524
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/150714
dc.description.abstract Викладені в статті рекомендації щодо аналізу і прогнозу ринкової кон’юнктури та побудови моделі дослідження кон’юнктури є частиною розроблених авторами науково-методичних рекомендацій “Порядок проведення кон’юнктурних досліджень” [1]. Стаття описує послідовність дій і сукупність конкретних прийомів, використання яких допоможе суб’єктам господарської діяльності, безпосереднім виконавцям робіт із вивчення кон’юнктури, а також потенційним замовникам кон’юнктурних досліджень оперативно і якісно провести аналіз і прогнозування загальногосподарської кон’юнктури та кон’юнктури товарних ринків. uk_UA
dc.description.abstract Изложенные в статье рекомендации по проведению анализа и прогноза рыночной конъюнктуры и построению модели исследования конъюнктуры являются частью разработанных авторами научнометодических рекомендаций “Порядок проведения конъюнктурных исследований” [1]. Статья описывает последовательность действий и совокупность конкретных приемов, использование которых поможет субъектам хозяйственной деятельности, непосредственным исполнителям работ по изучению конъюнктуры, а также потенциальным заказчикам конъюнктурных исследований оперативно и качественно провести анализ и прогнозирование общехозяйственной конъюнктуры и конъюнктуры товарных рынков. uk_UA
dc.description.abstract This article presents the recommendations for the analysis and forecasting of market conditions and the construction of the market research’s model. They are the part of the scientific and methodical recommendations “The order of the leadthrough of the market research” [1], developed by the authors. This article describes the sequence of actions and a set of specific techniques, the use of which will help economic agents, direct executors of studies on the environment, as well as potential customers of market research quickly and efficiently carry out the analysis and prediction of general market conditions and the conjuncture of product markets uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Наука, технології, інновації
dc.subject Інноваційна економіка uk_UA
dc.title Методичні підходи до побудови моделі кон’юнктурного дослідження, проведення аналізу і прогнозу ринкової кон’юнктури uk_UA
dc.title.alternative Методические подходы к построению модели конъюнктурного исследования, проведению анализа и прогноза рыночной конъюнктуры uk_UA
dc.title.alternative Methodological approaches to the construction of the market research’s model, analysis and forecast of market conditions uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 338.12(075.8)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис