Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Маркетинг: от рационального выбора к аффекту

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Быстрова, М.В.
dc.date.accessioned 2011-01-10T17:24:49Z
dc.date.available 2011-01-10T17:24:49Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Маркетинг: от рационального выбора к аффекту / М.В. Быстрова // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 80. — С. 19-23. — Бібліогр.: 15 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/15070
dc.description.abstract Цель данной работы – изучение опыта французских экономистов в области маркетинга, основанного на чувствах, определении его основных составляющих. uk_UA
dc.description.abstract Мета даної роботи – вивчення досвіду французьких економістів у області маркетингу, заснованого на відчуттях, визначенні його основних складових. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Маркетинг: от рационального выбора к аффекту uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис