Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Жадько, К.С. |
|
dc.contributor.author |
Падерін, І.Д. |
|
dc.contributor.author |
Гуртова, Н.В. |
|
dc.date.accessioned |
2019-04-09T14:51:48Z |
|
dc.date.available |
2019-04-09T14:51:48Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Теоретико-методологічні засади маркетингової діяльності на промислових підприємствах / К.С. Жадько, І.Д. Падерін, Н.В. Гуртова // Вісник економічної науки України. — 2018. — № 2 (35). — С. 57-61. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1729-7206 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/150555 |
|
dc.description.abstract |
Проведено узагальнення теоретичних та методичних основ маркетингу на промислових підприємствах. Приводяться основні теоретичні поняття маркетингу і дано визначення маркетингу в сучасних умовах, а також комплексу маркетингу. Приведено основні концепції розвитку сучасного маркетингу. Визначено порядок проведення дослідження маркетингу в умовах промислових підприємств. Звернено увагу на практичну реалізацію маркетингової політики на українському підприємстві «Провансаль ORGAHIK». |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Проведено обобщение теоретических и методических основ маркетинга на промышленных предпри-
ятиях. Приводятся основные теоретические понятия маркетинга и дано определение маркетинга в современных условиях, а также комплекса маркетинга. Приведены основные концепции развития современного маркетинга. Определен порядок проведения исследования маркетинга в условиях промышленных предприятий. Обращено внимание на практическую реализацию маркетинговой политики на украинском предприятии «Провансаль ORGAHIK». |
uk_UA |
dc.description.abstract |
A generalization of the theoretical and methodological foundations of marketing in industrial enterprises. The basic theoretical concepts of marketing are given and the definition of marketing in modern conditions is given, as well as the marketing mix. The basic concepts of the development of modern marketing. The procedure for conducting marketing research in industrial enterprises has been determined. Attention is paid to the practical implementation of the marketing policy at the Ukrainian enterprise Provensal ORGAHIK. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Вісник економічної науки України |
|
dc.subject |
Наукові статті |
uk_UA |
dc.title |
Теоретико-методологічні засади маркетингової діяльності на промислових підприємствах |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Теоретико-методологические основы маркетинговой деятельности на промышленных предприятиях |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Theoretical and Methodological Principles of Marketing Activity at Industrial Enterprises |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті