Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Теоретико-методологічні засади маркетингової діяльності на промислових підприємствах

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Жадько, К.С.
dc.contributor.author Падерін, І.Д.
dc.contributor.author Гуртова, Н.В.
dc.date.accessioned 2019-04-09T14:51:48Z
dc.date.available 2019-04-09T14:51:48Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Теоретико-методологічні засади маркетингової діяльності на промислових підприємствах / К.С. Жадько, І.Д. Падерін, Н.В. Гуртова // Вісник економічної науки України. — 2018. — № 2 (35). — С. 57-61. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1729-7206
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/150555
dc.description.abstract Проведено узагальнення теоретичних та методичних основ маркетингу на промислових підприємствах. Приводяться основні теоретичні поняття маркетингу і дано визначення маркетингу в сучасних умовах, а також комплексу маркетингу. Приведено основні концепції розвитку сучасного маркетингу. Визначено порядок проведення дослідження маркетингу в умовах промислових підприємств. Звернено увагу на практичну реалізацію маркетингової політики на українському підприємстві «Провансаль ORGAHIK». uk_UA
dc.description.abstract Проведено обобщение теоретических и методических основ маркетинга на промышленных предпри- ятиях. Приводятся основные теоретические понятия маркетинга и дано определение маркетинга в современных условиях, а также комплекса маркетинга. Приведены основные концепции развития современного маркетинга. Определен порядок проведения исследования маркетинга в условиях промышленных предприятий. Обращено внимание на практическую реализацию маркетинговой политики на украинском предприятии «Провансаль ORGAHIK». uk_UA
dc.description.abstract A generalization of the theoretical and methodological foundations of marketing in industrial enterprises. The basic theoretical concepts of marketing are given and the definition of marketing in modern conditions is given, as well as the marketing mix. The basic concepts of the development of modern marketing. The procedure for conducting marketing research in industrial enterprises has been determined. Attention is paid to the practical implementation of the marketing policy at the Ukrainian enterprise Provensal ORGAHIK. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Вісник економічної науки України
dc.subject Наукові статті uk_UA
dc.title Теоретико-методологічні засади маркетингової діяльності на промислових підприємствах uk_UA
dc.title.alternative Теоретико-методологические основы маркетинговой деятельности на промышленных предприятиях uk_UA
dc.title.alternative Theoretical and Methodological Principles of Marketing Activity at Industrial Enterprises uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис