Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Методические основы оценки уровня развития рыночной конкуренции и конкурентноспособности продукции предприятий с точки зрения маркетинга

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Анфалов, А.А.
dc.date.accessioned 2010-12-30T10:47:00Z
dc.date.available 2010-12-30T10:47:00Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Методические основы оценки уровня развития рыночной конкуренции и конкурентноспособности продукции предприятий с точки зрения маркетинга / А.А. Анфалов // Культура народов Причерноморья. — 2006. — № 78. — С. 78-82. — Бібліогр.: 12 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/14955
dc.description.abstract В статье впервые дано определение интеллектуального потенциала внешнеэкономического персонала предприятия с учетом взаимосвязи интеллектуального, человеческого, социального и структурного капиталов, и на этой основе предложена его классификация. uk_UA
dc.description.abstract У статті вперше дане визначення інтелектуального потенціалу зовнішньоекономічного персоналу підприємства з урахуванням взаємозв'язку інтелектуального, людського, соціального і структурного капіталів, і на цій основі запропонована його класифікація. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Методические основы оценки уровня развития рыночной конкуренции и конкурентноспособности продукции предприятий с точки зрения маркетинга uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис