У статті окреслено проблему модифікації такого специфічного художнього образу, як гротеск,
на матеріалі роману та його кінематографічної постановки. Зроблено висновок про зміну
романного гротеску в екранізації: стрічка “Вавилон ХХ” побудована на гротеску, що характерний
для експресіоністичної парадигми.
The paper outlines the issue of grotesque modifications on the basis of Vasyl Zemliak’s novel and
its screen version. The author concludes that the novelistic grotesque is subjected to crucial changes
during the screening process: Unlike Zemliak’s novel, Mykolaychuk’s “Babylon XX” is based on
expressionist grotesque.
В статье рассматривается проблема модификации
такого специфического художественного образа, как
гротеск, на материале романа и его кинематографической
постановки. Сделан вывод об изменении романного
гротеска в экранизации: фильм “Вавилон ХХ” построен
на гротеске экспрессионистического типа.