У статті йдеться про вивчення художніх образів, реалізованих завдяки взаємодії візуально-
пластичного та літературного кодів. У літературознавстві такі образи можна досліджувати,
залучаючи термінологію мистецтвознавства. Поняття вербальної колористики вичерпно
демонструє манеру Шевченка, художника й літератора, виявляє окремі аспекти словесно-
зображального інтеракціонізму.
The article focuses on verbal images which result from the interaction of literature and visual arts.
Within literary studies, such images can be examined using the notions of art criticism. The concept
of “verbal color” enables an exhaustive demonstration of Shevchenko’s manner, both as a painter and
as a writer, and brings out some important aspects of verbal and visual interactions.
Речь идет об изучении художественных образов,
реализованных в контексте взаимодействия кодов
д вух искусств – изобразительного и словесного.
В литературоведении такие образы можно исследовать,
подключая терминологию искусствоведения.
Синкретический стиль художника и п оэта Шевченко
удобно харак теризовать при помощи понятия
словесной цветовой гаммы, которое иллюстрирует
определенные аспекты словесно-изобразительного
интеракционизма.