Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Кіноконструкція в романі Юрія Яновського “Майстер корабля”

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Пуніна, О.
dc.date.accessioned 2018-10-16T17:08:38Z
dc.date.available 2018-10-16T17:08:38Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Кіноконструкція в романі Юрія Яновського “Майстер корабля” / О. Пуніна // Слово і Час. — 2010. — № 11. — С. 41-50. — Бібліогр.: 60 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 0236-1477
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/142800
dc.description.abstract У статті зроблено акцент на природженій схильності письменника до кінематографічного бачення й фіксації деталей у зв’язку з безпосередньою участю у процесі кіновиробництва як того, що “породжує” роман “Майстер корабля”. Беручи за матеріал твору кінематограф як побут і процес, прозаїк застосовує й кінематографічний інструмент для оформлення: вільна композиція (принцип будівничого монтажу) вибудувана на двох часових планах, кінотематичні компоненти яких виконують переважно роль дієвих та діалогічних зсувів. uk_UA
dc.description.abstract The paper emphasizes the writer’s penchant for cinematic view and camera-like capturing of details that can be traced back to his actual involvement into film production. This tendency is a constitutive treat of Yanovsky’s “The Captain of the Ship”. Turning to cinematographic practices which he treats both as a process and as a mode of everyday life, Yanovsky introduces some important cinematographic techniques, first and foremost those of the montage. The latter allows him to develop the plot on two parallel temporal planes and provokes various shifts in the novel’s action and dialogues. uk_UA
dc.description.abstract В статье делается акцент на врожденной предрасположенности писателя к кинематографическому видению и фиксации деталей в связи с непосредственным участием в процессе создания кино как того, что “порождает” роман “Мастер корабля”. Взяв за материал произведения кинематограф как быт и процесс, писатель использует и кинематографический инструмент для оформления – свободная композиция (принцип строительного монтажа) строится на двух временных планах, кинотематические компоненты которых исполняют главным образом роль сдвигов (действия и диалога). uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Слово і Час
dc.subject ХХ століття uk_UA
dc.title Кіноконструкція в романі Юрія Яновського “Майстер корабля” uk_UA
dc.title.alternative Film design in Yuriy Yanovsky’s novel “Тhe Captain of the Ship” uk_UA
dc.title.alternative Киноконструкция в романе Юрия Яновского “Мастер корабля” uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 82.0:791.43.01


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис