Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Пуніна, О. |
|
dc.date.accessioned |
2018-10-16T17:08:38Z |
|
dc.date.available |
2018-10-16T17:08:38Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Кіноконструкція в романі Юрія Яновського “Майстер корабля” / О. Пуніна // Слово і Час. — 2010. — № 11. — С. 41-50. — Бібліогр.: 60 назв. — укp. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0236-1477 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/142800 |
|
dc.description.abstract |
У статті зроблено акцент на природженій схильності письменника до кінематографічного бачення й фіксації
деталей у зв’язку з безпосередньою участю у процесі кіновиробництва як того, що “породжує” роман “Майстер
корабля”. Беручи за матеріал твору кінематограф як побут і процес, прозаїк застосовує й кінематографічний
інструмент для оформлення: вільна композиція (принцип будівничого монтажу) вибудувана на двох часових
планах, кінотематичні компоненти яких виконують переважно роль дієвих та діалогічних зсувів. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The paper emphasizes the writer’s penchant for cinematic view and camera-like capturing of details that can
be traced back to his actual involvement into film production. This tendency is a constitutive treat of Yanovsky’s
“The Captain of the Ship”. Turning to cinematographic practices which he treats both as a process and as a
mode of everyday life, Yanovsky introduces some important cinematographic techniques, first and foremost
those of the montage. The latter allows him to develop the plot on two parallel temporal planes and provokes
various shifts in the novel’s action and dialogues. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье делается акцент на врожденной
предрасположенности писателя к кинематографическому
видению и фиксации деталей в связи с непосредственным
участием в процессе создания кино как того, что “порождает”
роман “Мастер корабля”. Взяв за материал произведения
кинематограф как быт и процесс, писатель использует
и кинематографический инструмент для оформления –
свободная композиция (принцип строительного монтажа)
строится на двух временных планах, кинотематические
компоненты которых исполняют главным образом роль
сдвигов (действия и диалога). |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Слово і Час |
|
dc.subject |
ХХ століття |
uk_UA |
dc.title |
Кіноконструкція в романі Юрія Яновського “Майстер корабля” |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Film design in Yuriy Yanovsky’s novel “Тhe Captain of the Ship” |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Киноконструкция в романе Юрия Яновского “Мастер корабля” |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
82.0:791.43.01 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті