Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Левицький, В. |
|
dc.date.accessioned |
2018-10-16T17:08:31Z |
|
dc.date.available |
2018-10-16T17:08:31Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
“Примарне соло на кларнеті смутку”, або Один із переломів у львівському міському тексті / В. Левицький // Слово і Час. — 2010. — № 11. — С. 35-40. — Бібліогр.: 29 назв. — укp. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0236-1477 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/142799 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджуються особливості урбаністичної рефлексії, розвинутої в поетичних творах
Б.-І. Антонича. Актуальність студії полягає у здійсненому зіставленні львівського і київського текстів,
зокрема, на рівні міфологем, сприйнятих письменниками-модерністами. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
This article explores the specific treatment of urban space typical of Bohdan-Ihor Antonych’s poetry. On
this basis, the author draws a comparison between Lviv and Kyiv texts as mythemes adopted by Ukrainian
modernist writers. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье исследуются особенности урбанистической
рефлексии, развитой в поэтических произведениях
Б.-И. Антоныча. Актуальность студии заключается в
проведённом сопоставлении львовского и киевского текстов,
в частности на уровне мифологем, воспринятых писателями-модернистами. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Слово і Час |
|
dc.subject |
ХХ століття |
uk_UA |
dc.title |
“Примарне соло на кларнеті смутку”, або Один із переломів у львівському міському тексті |
uk_UA |
dc.title.alternative |
“The ghostly solo on the clarinet of sadness”, or One radical change to Lviv text |
uk_UA |
dc.title.alternative |
“Чудное соло на кларнете грусти”, или Один из переломов во львовском городском тексте |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
82. 0: 801.7. 003 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті