Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Cучасні підходи до визначення ефективних шляхів застосування засобів психофізіологічної реабілітації та психогігієнічної корекції несприятливих змін з боку функціональних можливостей організму студентів на етапі навчання у закладі освіти

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Панчук, О.Ю.
dc.contributor.author Сергета, І.В.
dc.date.accessioned 2018-06-22T15:58:46Z
dc.date.available 2018-06-22T15:58:46Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Cучасні підходи до визначення ефективних шляхів застосування засобів психофізіологічної реабілітації та психогігієнічної корекції несприятливих змін з боку функціональних можливостей організму студентів на етапі навчання у закладі освіти / О.Ю. Панчук, І.В. Сергета // Актуальні проблеми транспортної медицини. — № 1 (47). — С. 73-80. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1818-9385
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/140110
dc.description.abstract В ході проведених досліджень на підставі використання процедур кластерного аналізу науково обґрунтований сучасний підхід до визначення ефективних шляхів застосування засобів психофізіологічної реабілітації та психогігієнічної корекції несприятливих змін з боку функціональних можливостей вищої нервової діяльності студентів, що здобувають стоматологічний фах, на етапі навчання у закладі освіти та оцінена ефективність їх застосування. Використання комплексу заходів щодо оптимізації професійного навчання, психогігієнічної корекції перебігу професійної адаптації і запобігання виникненню несприятливих змін у психофізіологічному стані організму дівчат і юнаків, основними етапами практичної реалізації якого є етапи раціональної організації добової діяльності, професійно-прикладної фізичної підготовки, психофізіологічної реабілітації та психогігієнічної корекції, забезпечує статистично значуще покращання цілого ряду провідних показників функціонального стану вищої нервової діяльності, насамперед, таких як швидкість простої і диференційованої зорово-моторної реакції та врівноваженість нервових процесів, є важливою складовою сучасних здоров’язберігаючих технологій та суттєвим чинником формування високої професійної придатності студентської молоді, яка засвоює основні стоматологічні спеціальності, має вагоме профорієнтаційне значення тощо. uk_UA
dc.description.abstract В ходе проведенных исследований, на основе использования процедур кластерного анализа, научно обоснован современный подход к определению эффективных путей использования средств психофизиологической реабилитации и психогигиенической коррекции неблагоприятных изменений со стороны функциональных возможностей высшей нервной деятельности студентов, осваивающих стоматологические специальности на этапе обучения в вісшем учебном заведении, а также оценена эффективность их использования. Применение комплекса мероприятий, направленных на оптимизацию профессионального обучения, психогигиеническую коррекцию течения профессиональной адаптации и предотвращение возникновения неблагоприятных изменений в психофизиологическом состоянии организма девушек и юношей, основными этапами практической реализации которого являются этапы рациональной организации суточной деятельности, профессионально-прикладной физической подготовки, психофизиологической реабилитации и психогигиенической коррекции, обеспечивает статистически значимое улучшение целого ряда ведущих показателей функционального состояния высшей нервной деятельности, прежде всего, таких как скорость простой и дифференцированной зрительно-моторной реакции и уравновешенность нервных процессов, является важной составляющей современных здоровьесберегающих технологий и существенным фактором формирования высокой профессиональной пригодности студенческой молодежи, осваивающих основные стоматологические специальности, а также имеет существенное профориентационное значение. uk_UA
dc.description.abstract During the studies on the basis of the use of procedures cluster analysis scientifically grounded approach to identify effective ways of application of psychophysiological rehabilitation and psychohygienic correction adverse changes in the functionality of higher nervous activity of students get dental profession during training in educational institutions and assessed the effectiveness of their use. The use of proposed complex of measures to optimize vocational training course, psychohygienic correction of professional adaptation and prevention of adverse changes in the psychophysiological state of girls and youths, the phases of the practical implementation of which is the stage of rational organization of daily activities, professional-applied physical training, psychophysiological rehabilitation and psychohygienic correction, provide a statistically significant improvement in a number of leading indicators of the functional state of higher nervous activity, especially such as the speed of simple and differentiated visual-motor reactions and balance of nerve processes, is an important part of modern health promotion technologies and a significant factor in the formation of high proficiency of students that gets basic dental profession, career guidance has significant value too. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Актуальні проблеми транспортної медицини
dc.subject Вопросы психофизиологии uk_UA
dc.title Cучасні підходи до визначення ефективних шляхів застосування засобів психофізіологічної реабілітації та психогігієнічної корекції несприятливих змін з боку функціональних можливостей організму студентів на етапі навчання у закладі освіти uk_UA
dc.title.alternative Cовременные подходы к определению эффективных путей использования средств психофизиологической реабилитации и психогигиенических коррекции неблагоприятных изменений со стороны функциональных возможностей организма студентов на этапе обучения в учебном заведении uk_UA
dc.title.alternative New approaches to definition of effective ways of psychophysiological rehabilitation and psychohygienic correction of adverse changes in the functionality of the organism students during training in educational institutions uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 612.821 : 612.015.036 : 613.86 : 53.088.6 : 616-053.82 : 378


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис