Дорожньо-транспортний травматизм за даними ВООЗ до 2020 року займе 3 тє місце по причинам смерті населення. Слід зауважити той факт, що вже у вікових групах з 5 до 44 років патологія займає трійку лідерів. Летальність в цілому сягає значень 13 % — 14 %. Кровотеча в свою чергу коливається в межах 65,2 % — 63,9 %, від всього числа загиблих. Всіма спеціалістами звертається увага до того, що ще не розроблені чіткі алгоритми діагностики та лікування таких постраждалих. В тому числі цестосується і розміру крововтрати. Нами запропонований метод діагностики який би вирішував поставлену задачу як на до госпітальному так і госпітальному етапі надання медичної допомоги.
Дорожно-транспортный травматизм по данным ВОЗ к 2020 году займет 3-е место по причинам смерти населения. Следует заметить тот факт, что уже в возрастных группах от 5 до 44 лет патология занимает тройку лидеров. Летальность в целом достигает значений 13 % — 14 %. Кровотечение в свою очередь колеблется в пределах 65,2 % — 63,9 %, от всего числа погибших. Всеми специалистами обращается вниманиена то, что ещенеразработаны четкие алгоритмы диагностики и лечения таких пострадавших. В том числе это касается и размера кровопотери. Нами предложен метод диагностики который бы решал поставленную задачу как на догоспитальном так и госпитальном этапеоказания медицинской помощи.
Road traffic injuries according to WHO 2020 takes 3rd place on the cause of death of people. It should be noted the fact that even in the age group of 5 to 44 years pathology occupies the top three. Mortality generally reaches values of 13 % — 14 %. Bleeding in turn soybeans varies between 65.2 % — 63.9 % of the total number of victims. By all experts pay attention to what is not yet developed a clear algorithm for diagnosis and treatment of victims. Including this regard to the size of blood loss. We have proposed a method of diagnosis that would solve our problem both in the hospital and hospital stage of care.