Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Особенности макро- и микроструктуры ступицы железнодорожных колёс Ø 957 мм, изготовленных из непрерывнолитой заготовки

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Бабаченко, А.И.
dc.contributor.author Дёмина, Е.Г.
dc.contributor.author Кныш, А.В.
dc.contributor.author Шпак, Е.А.
dc.date.accessioned 2018-06-19T19:18:12Z
dc.date.available 2018-06-19T19:18:12Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Особенности макро- и микроструктуры ступицы железнодорожных колёс Ø 957 мм, изготовленных из непрерывнолитой заготовки / А.И. Бабаченко, Е.Г. Дёмина, А.В. Кныш, Е.А. Шпак // Фундаментальные и прикладные проблемы черной металлургии: Сб. научн. тр. — Дніпропетровськ.: ІЧМ НАН України, 2013. — Вип. 27. — С. 222-234. — Бібліогр.: 13 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 2522-9117
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/139125
dc.description.abstract Целью работы является изучение природы участков повышенной травимости в структуре ступиц железнодорожных колёс и определение их влияния на усталостную прочность колёс, изготовленных из непрерывнолитых заготовок. Участки повышенной травимости считались дефектом производства –«ликвационная полоса, выходящая на поверхность ступицы колёс». Установлено, что этим предполагаемым дефектом макроструктуры является естественная составляющая микроструктуры углеродистой стали, которая образуется в результате дендритной ликвации марганца и кремния при затвердевании литой заготовки. Показано, что такая ликвация не является дефектом металлургического производства. uk_UA
dc.description.abstract Метою роботи є вивчення природи ділянок підвищеного травлення в структурі ступиці залізничних коліс та визначення їх впливу на втомну міцність коліс, виготовлених з безперервнолитих заготовок. Ділянки підвищеного травлення вважалися дефектом виробництва - «лікваційна смуга, що виходить на поверхню ступиці колеса». Встановлено, що причиною припущення щодо дефектоу макроструктури є природна складова мікроструктури вуглецевої сталі, що утворюється в результаті дендритної ликвації марганцю і кремнію під час охолодження литої заготовки. Показано, що така ліквація не є дефектом металургійного виробництва. uk_UA
dc.description.abstract The aim is to study of nature of high etch-ability zones in railway wheels hub structure and determine its effect on fatigue strength of the made from cast billets wheels. For the defects of metal detection was carrying out the polished sample deep etching with aqueous solution of hydrochloric acid. High etch-ability zones, considered a production defect "segregation strip opening to the wheel hub surface ". Founded, that this hypothetical macrostructure defect is a natural part of carbon steel microstructure, which formed following manganese and silicon dendritic segregation during cast billets solidification. It is shown that such segregation is not a metallurgical production defect. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут чорної металургії ім. З.І. Некрасова НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Фундаментальные и прикладные проблемы черной металлургии
dc.subject Металловедение и материаловедение uk_UA
dc.title Особенности макро- и микроструктуры ступицы железнодорожных колёс Ø 957 мм, изготовленных из непрерывнолитой заготовки uk_UA
dc.title.alternative Особливості макро- і мікроструктури ступиці залізничних колес ø 957 мм, що виготовлені з безперервнолитої заготовки uk_UA
dc.title.alternative Features of macro- and microstructure of hub of railway wheels ø 957 mm, formed from a continuous casting uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 669.017: 621.771.294.04: 620.178.3.001.5


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис