Целью работы является разработка метода анализа процесса прокатки с использованием записи момента сил упругости в главных линиях клетей прокатного
стана. Использована методика обработки записи момента сил упругости шпинделя
прокатного валка для установления связей с технологическими параметрами прокатки. Установлено, что помимо определения коэффициента динамичности в линиях привода валков клетей непрерывного стана целесообразно использовать значения коэффициентов вариации по участкам записи сигнала. Это позволяет дать
более полный анализ состояния оборудования и стабильности процесса прокатки
каждой полосы и партий полос. Предложен метод вычисления коэффициента вариации на трех участках записей момента сил упругости в линиях главного привода клетей.
Метою роботи є розробка методу аналізу процесу прокатки з використанням запису моменту сил пружності в головних лініях клітей прокатного стану.
Використана методика обробки запису моменту сил пружності шпинделя
прокатного валка для встановлення зв'язків з технологічними параметрами
прокатки. Встановлено, що, крім визначення коефіцієнта динамічності в лініях приводу валків клітей безперервного стану, доцільно використовувати значення коефіцієнтів варіації за ділянками запису сигналу . Це дозволяє дати
більш повний аналіз стану обладнання та стабільності процесу прокатки кожної смуги і партій смуг. Запропоновано метод обчислення коефіцієнта варіації
за трьома ділянками записів моменту сил пружності в лініях головного приводу клітей.
The aim is to develop a method for the rolling process analyzing
with using of the elasticity forces torque in the main lines of the rolling mill
recording. For establish the relationships with the rolling process
parameters used the technique, based on the in the roll spindle records analyses. Is founded that in addition to the coefficient of dynamic
determining for main lines of continuous rolling mill rolls proposed to use the
values of the coefficients of variation with the recorded signal fragments. This
technique allows making a more complete analysis of the equipment state and
of the process stability for rolling of every strip and every party of strips. A method of variation coefficient calculation for 3 parts of
elasticity forces torque records for mill main drive line is proposed.