Метою дослідження був аналіз показників якості життя дітей оцінених за генеричною анкетою CHQ6СF та за власною анкетою, що вивчала фізіологічні та соціальні аспекти функціонування. Було обстежено 172 пари дітей шкільного віку та їх батьків. Використано дескриптивний дизайн дослідження із одномоментним зрізом для формування вибірки. Проаналізовано кореляційні зв’язки між фізіологічними, соціальними показниками та рівнем якості життя. Визначено, що на якість життя дітей найбільш суттєво впливають якість сну, харчування та взаєморозуміння з батьками.
Целью исследования был анализ показателей качества жизни детей школьного возраста, оцененных генерической анкетой CHQ6СF и собственной анкетой, изучающей физиологические и социальные аспекты функционирования. Обследовано 172 пары детей школьного возраста и их родителей. Использован
дескриптивный дизайн с одномоментным срезом для формирования выборки. Проанализированы корреляционные связи между физиологическими, социальными показателями и уровнем качества
жизни. Установлено, что на качество жизни детей наиболее существенно влияют качество сна, питания и взаимопонимание с родителями.
The aim of research was assessment of quality of life of school age children, estimated by the generic CHQ6CF and own questionnaires, which studies the physiological and social aspects of children functioning. A total of 172 pairs of school age children and their parents were inspected. The descriptive cross-sectional design of research was used. The
correlations between physiological indicators, social factors and quality of life was analyzed. The quality of sleep, nutrition
and understanding with parents. It was determined that the quality of life of children the most substantially depends on the
quality of sleep and nutrition, and mutual understanding with parents.