Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Контроль усталости сплава Д16АТ по характеристикам деформационного рельефа поверхности

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ігнатович, С.Р.
dc.contributor.author Юцкевич, С.С.
dc.date.accessioned 2018-06-18T11:53:48Z
dc.date.available 2018-06-18T11:53:48Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Контроль усталости сплава Д16АТ по характеристикам деформационного рельефа поверхности / С.Р. Ігнатович , С.С. Юцкевич // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2011. — Т. 47, № 5. — С. 60-65. — Бібліогр.: 8 назв. — рус. uk_UA
dc.identifier.issn 0430-6252
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/138232
dc.description.abstract Показано, что в процессе циклического нагружения на поверхности плакирующего слоя конструкционного алюминиевого сплава образуется и развивается деформационный рельеф (ДР). Количественные параметры ДР – насыщенность, шероховатость и пластическая деформация поверхности – являются индикаторами поврежденности материала. Экспериментальные зависимости рассмотренных параметров от наработки (количества циклов нагружения) можно использовать при создании методов прогнозирования предельного состояния элементов конструкции самолета. uk_UA
dc.description.abstract Показано, що під час циклічного навантажування на поверхні плакувального шару конструкційного алюмінієвого сплаву формується та розвивається деформаційний рельєф (ДР). Кількісні параметри ДР – насиченість, шорсткість та пластична деформація поверхні є індикаторами пошкодження матеріалу. Експериментальні залежності цих параметрів від напрацювання (кількості циклів навантаження) можна використати для створення методів прогнозування граничного стану елементів конструкції літака. uk_UA
dc.description.abstract It is shown that during cyclic loading the deformation relief (DR) is formed and develops on the cladding surface of aluminum alloy structure. Quantitative parameters of DR are the saturation, roughness and plastic deformation of the surface and they are indicators of material fracture. Experimental dependences of the considered parameters versus the operating time (number of load cycles) can be used when creating the methods for prediction of the limiting state of aircraft structure elements. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Фізико-хімічна механіка матеріалів
dc.title Контроль усталости сплава Д16АТ по характеристикам деформационного рельефа поверхности uk_UA
dc.title.alternative Контроль утоми сплаву Д16АТ за характеристиками деформаційного рельєфу поверхні uk_UA
dc.title.alternative The fatigue damage control of Al-clad D16AT alloy by characteristics of surface deformation relief uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис