Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Жилюкас, А. |
|
dc.contributor.author |
Янутенене, И. |
|
dc.contributor.author |
Никифорчин, Г. |
|
dc.contributor.author |
Берейша, М. |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-17T08:29:35Z |
|
dc.date.available |
2018-06-17T08:29:35Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Оценка на основании подходов механики разрушения коррозионных дефектов в нефтепроводах / А. Жилюкас, И. Янутенене, Г. Никифорчин, М. Берейша // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2010. — Т. 46, № 5. — С. 48-54. — Бібліогр.: 21 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0430-6252 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/137202 |
|
dc.description.abstract |
Проанализировано развитие коррозионных дефектов в промышленном нефтепроводе. С помощью ультразвукового метода экспериментально измерены дефекты в трубопроводе после пяти и десяти лет эксплуатации. Показано, что утонение стенки трубы после 10 лет эксплуатации составляет 22% ее изначальной толщины. Для оценки дефектности состояния трубопроводов избраны J-интеграл и раскрытие трещины δ. На основании экспериментальных данных о коррозионных дефектах рассчитаны значения J-интеграла. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Проаналізовано розвиток корозійних дефектів у промисловому нафтопроводі. З допомогою ультразвукового методу експериментально виміряно дефекти у трубопроводі після перших п’яти і десяти років експлуатації. Показано, що стоншення стінки труби після 10 років експлуатації становить 22% від її початкової товщини. Для оцінювання дефектності стану трубопроводів вибрано J-інтеграл і розкриття тріщини δ. На основі експериментальних даних про корозійні дефекти розраховані значення J-інтеграла. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Problem of corrosion defects development in the industrial oil pipeline is analyzed. The defects in the pipeline after the first five and ten years of operation were experimentally measured by the ultrasonic method. It was shown that after 10 years of service the pipe wall thinning is 22% of its original thickness. J-integral and the crack opening δ are chosen for the analysis of pipeline defectiveness. As an example, the J-integral values are calculated according to the experimental data on corrosion defects. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Фізико-хімічна механіка матеріалів |
|
dc.title |
Оценка на основании подходов механики разрушения коррозионных дефектов в нефтепроводах |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Оцінка на основі підходів механіки руйнування корозійних дефектів у нафтопроводах |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Evaluation of corrosion defects in oil pipe-lines using fracture mechanics approaches |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
539.375:620.178 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті