Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Особливості формування показників функціонального стану зорової сенсорної системи та зорово-рухової координації сучасних студентів: профорієнтаційні аспекти

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Стоян, Н.В.
dc.date.accessioned 2018-06-16T15:23:18Z
dc.date.available 2018-06-16T15:23:18Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Особливості формування показників функціонального стану зорової сенсорної системи та зорово-рухової координації сучасних студентів: профорієнтаційні аспекти / Н.В. Стоян // Актуальні проблеми транспортної медицини. — 2015. — № 4, т. 1 (42-I). — С. 102-107. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1818-9385
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/136711
dc.description.abstract В ході проведених досліджень визначені особливості формування показників функціонального стану зорової сенсорної системи та зорово-рухової координації сучасних студентів. Виявлено, що найкращі, виходячи із адаптаційно-значущих позицій, значення критичної частоти злиття світлових миготінь, які чітко та адекватно визначають особливості функціонального стану зорової сенсорної системи, реєструються серед студентів-випускників і студенток-випускниць, найгірші величини – серед студентів-третьокурсників і студенток-першокурсниць. Водночас під час визначення особливостей процесів формування характеристик соматосенсорного аналізатора слід відзначити, що найкращі показники щодо кількості дотиків в ході проведення тремометрії властиві для студентів, які навчаються на 1-му курсі, і студенток, які навчаються на 3-му курсі, найгірші – для студентів, які навчаються на 6-му курсі, і студенток, які навчаються на 1-му курсі, найкращі показники інтегрального показника координації рухів – для студентів і студенток, які навчаються на 3-му курсі, найгірші – відповідно для студентів, які навчаються на 6 курсі, і студенток, які навчаються на 1-му курсі. uk_UA
dc.description.abstract В ходе проведенных исследований определены особенности формирования показателей функционального состояния зрительной сенсорной системы и зрительно-двигательной координации современных студентов. Выявлено, что наилучшие, исходя из адаптационно-значимых позиций, значения критической частоты слияния световых миганий, четко и адекватно определяющие особенности функционального состояния зрительной сенсорной системы, регистрируются среди студентов-выпускников и студенток-выпускниц, наихудшие значения – среди студентов-третьекурсников и студенток-первокурсниц. В то же время при определении особенностей процессов формирования характеристик соматосенсорного анализатора необходимо отметить, что наилучшие показатели количества касаний в ходе тремометрии были свойственны для студентов-первокурсников и студенток-третьекурсниц, наихудшие – для студентов-выпускников и студенток-первокурсниц, наилучшие показатели интегрального показателя координации движений – для студентовтретьекурсников и студенток-третьекурсниц, наихудшие – для студентов-выпускников и студенток-первокурсниц. uk_UA
dc.description.abstract In the course of the research the features of formation of functional state of the visual sensory system and visual-motor coordination of modern students found that the best value, based on adaptationrelevant items mentioned critical fusion frequency of light flashes that are clearly and adequately defining features of the functional state of the visual sensory system, recorded among graduate youthand girls, the worst value – among youth, who study at 3rd course, and girls, who study at 1st course. However, when determining the characteristics of the formation characteristics somatosensory analyzer should be noted that the best performance on the number of touches during tremometry typical for youth, who study at 1st course, and girls, who study at the 3rd course, the worst value – for youth, who study at 6th course, and girls, who study at 1st course, the best value of integral index of coordination – for youthand girls, who study at the 3rd course, the worst value – according to youth, who study at 6th course, and girls, who study at 1st course. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Фізико-хімічний інститут ім. О.В. Богатського НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Актуальні проблеми транспортної медицини
dc.subject Вопросы психофизиологии uk_UA
dc.title Особливості формування показників функціонального стану зорової сенсорної системи та зорово-рухової координації сучасних студентів: профорієнтаційні аспекти uk_UA
dc.title.alternative Особенности формирования показателей функционального состояния зрительной сенсорной системы и зрительно-двигательной координации современных студентов: профориентационные аспекты uk_UA
dc.title.alternative Features of formation of functional parameters of optic sensor systems and visual-motor coordination of modern students: occupational guidance aspects uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 612.84: 616-053.7


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис