Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Кречковська, Г.В. |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-16T08:42:41Z |
|
dc.date.available |
2018-06-16T08:42:41Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Фрактографічні ознаки механізмів транспортування водню в конструкційних сталях / Г.В. Кречковська // Фізико-хімічна механіка матеріалів. — 2015. — Т. 51, № 4. — С. 67-70. — Бібліогр.: 11 назв. — укp. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0430-6252 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/136273 |
|
dc.description.abstract |
Виявлено різні мікрофрактографічні ознаки поширення тріщин у сталях за впливу
наводнювальних середовищ, пов’язані з транспортуванням водню в зону передруйнування у вершині тріщини за дифузійним чи дислокаційним механізмами. Міжзеренний характер руйнування за циклічного навантаження вказує на домінування дифузії водню вздовж меж зерен, тоді як крізьзеренний – спричинений сумісним впливом дислокаційного механізму, який забезпечує інтенсивне наводнювання металу
вздовж смуг ковзання, та дифузійного, який сприяє перерозподілу водню міжфазними межами всередині зерен. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Выявлены различные микрофрактографические признаки распространения трещин в сталях при воздействии наводороживающих сред, связанные с транспортировкой водорода в зону предразрушения в вершине трещины за диффузионным или дислокационным механизмами. Межзеренный характер разрушения при циклической нагрузке указывает на доминирование диффузионной транспортировки водорода вдоль границ зерен, тогда как трансзеренный вызванный совместным влиянием дислокационного
механизма, который обеспечивает интенсивное наводороживание металла вдоль полос скольжения, и диффузионного, который способствует перераспределению водорода по
межфазных границах внутри зерен. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Different microfractographic features of crack propagation in steel under the influence
of hydrogenating environments, related to the transportation of hydrogen in the prefracture
zone at the crack tip by diffusion or dislocation mechanisms were revealed. The intergranular
fracture under cyclic loading indicates the domination of the hydrogen transportation by diffusion
along grain boundaries. The transgranular fracture is caused by the combined effect of dislocation
mechanism providing an intensive hydrogenation of metal along slip bands, and diffusion mechanism,
which promotes hydrogen redistribution along the interphase boundaries within the grains. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Фізико-механічний інститут ім. Г.В. Карпенка НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Фізико-хімічна механіка матеріалів |
|
dc.title |
Фрактографічні ознаки механізмів транспортування водню в конструкційних сталях |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Фрактографические признаки механизмов транспортирования водорода в конструкционных сталях |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Fractographic features of hydrogen transport mechanisms in structural steels |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
620.192 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті