Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Модель бізнесу українських банків в залученні коштів клієнтів

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Панасенко, Г.О.
dc.contributor.author Бортніков, Г.П.
dc.date.accessioned 2018-04-20T20:27:30Z
dc.date.available 2018-04-20T20:27:30Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Модель бізнесу українських банків в залученні коштів клієнтів / Г.О. Панасенко, Г.П. Бортніков // Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем: Зб. наук. пр. — К.: МННЦІТС НАН та МОН України, 2016. — Вип. 21. — С. 228-254. — Бібліогр.: 37 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0009
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/132537
dc.description.abstract The choice of business model significantly affects different set of factors, including the regulation of banks, the level of competition in the market, the image of a particular institution, variability balances on customer accounts. A significant reduction of the network may signal the approach of disaster or owners of the bank decision to withdraw from the market. The structure of the resource base to determine the criteria for clustering of banks, particularly in terms of depending on customer accounts. pay depositors for deposit guarantee scheme. We consider the resource potential of the bank in terms of customer funds from two points of view - from the perspective of demand and supply position resources. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем
dc.title Модель бізнесу українських банків в залученні коштів клієнтів uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 336.71


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис