Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Гриценко, В.І.
dc.contributor.author Онищенко, І.М.
dc.date.accessioned 2018-04-20T20:08:39Z
dc.date.available 2018-04-20T20:08:39Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами / В.І. Гриценко, І.М. Онищенко // Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем: Зб. наук. пр. — К.: МННЦІТС НАН та МОН України, 2016. — Вип. 21. — С. 5-21. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn XXXX-0009
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/132525
dc.description.abstract Впровадження нових методів та підходів до обробки даних, які отримали назву «Big Data», особливо актуальне для систем із викою завантаженістю. В умовах швидкого потоку даних традиційні пакетні методи моделювання не завжди дають точні та стійкі результати. У даній роботі автором розглянуто онлайновий підхід до прогнозування імовірності кліку користувачем на рекламу та вплив такого підходу на ефективність рекламної кампанії. uk_UA
dc.description.abstract Внедрение новых методов и подходов к обработке данных, получивших название «Big Data», особенно актуально для систем с высокой загруженностью. В условиях быстрого потока данных традиционные пакетные методы моделирования не всегда дают точные и устойчивые результаты. В данной статье автором рассмотрено онлайновый подход к прогнозированию вероятности клика пользователя по рекламе и влияние такого подхода на эффективность рекламной кампании. uk_UA
dc.description.abstract Implementation of new methods and approaches to data processing called “Big Data” is actual especially for high velocity systems. An example of such system is an online advertising auction, where the number of requests is above 100 per second. In case of high velocity traditional batch learning algorithms not always lead to accurate and stable results. In the article, the author deals with online learning algorithm to predict the Click-Through-Rate for an online ad. After the author compare the result of working of two algorithms and shows the problem of using batch learning. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економіко-математичне моделювання соціально-економічних систем
dc.title Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 330.4:004.22


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис