Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Airplane Landing by the Curvilinear Glide Paths in Limits of the Border Trajectories Modelling Method

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Voloshenyuk, D.A.
dc.date.accessioned 2018-04-19T06:51:46Z
dc.date.available 2018-04-19T06:51:46Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Airplane Landing by the Curvilinear Glide Paths in Limits of the Border Trajectories Modelling Method / D.A. Voloshenyuk // Управляющие системы и машины. — 2017. — № 6. — С. 65-70. — Бібліогр.: 9 назв. — англ. uk_UA
dc.identifier.issn 0130-5395
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/132395
dc.description.abstract A new airplane landing method, that would correspond to the modern civil aviation requirements and assured ecological and economical level enhancement is considered. We present the generation method (calculation and construction) development and modeling of the virtual curvilinear airplane landing descending glide path in the limits of the border trajectories with sustaining of own individual, optimal vertical landing descending profile from flight level to the runway threshold. uk_UA
dc.description.abstract Рассмотрен новый метод посадки самолетов, который будет соответствовать современным требованиям гражданской авиации и обеспечит повышение уровня экологичности и экономичности полетов. Изучено моделирование метода генерации виртуальной криволинейной глиссады посадочного снижения самолета в рамках предельных траекторий с поддержанием индивидуального, оптимального, вертикального профиля снижения с эшелона полета до начала взлетно-посадочной полосы. uk_UA
dc.description.abstract Розглянуто новий метод посадки літаків, який відповідатиме сучасним вимогам цивільної авіації та забезпечить підвищення рівня екологічності та економічності польотів. Досліджено моделювання роботи методу генерації віртуальної криволінійної глісади посадкового зниження літака в межах граничних траєкторій з підтриманням індивідуального, оптимального, вертикального профілю зниження з ешелону польоту до початку злітно-посадкової смуги. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Управляющие системы и машины
dc.subject Применения (опыт разработки и внедрения информационных технологий) uk_UA
dc.title Airplane Landing by the Curvilinear Glide Paths in Limits of the Border Trajectories Modelling Method uk_UA
dc.title.alternative Моделирование метода посадки самолетов по криволинейным глиссадам в пределах граничных траекторий uk_UA
dc.title.alternative Моделювання методу посадки літаків за криволінійними глісадами в межах граничних траєкторій uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 629.7.077


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис