Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Уровень развития системы подготовки научных кадров как индикатор государственной научно-технической политики

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Лобанова, Л.С.
dc.contributor.author Гуменюк, А.Ю.
dc.date.accessioned 2018-04-14T14:39:41Z
dc.date.available 2018-04-14T14:39:41Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Уровень развития системы подготовки научных кадров как индикатор государственной научно-технической политики / Л.С. Лобанова, А.Ю. Гуменюк // Наука та наукознавство. — 2016. — № 1. — С. 43-54. — Бібліогр.: 13 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 0374-3896
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/132219
dc.description.abstract В статье анализируются современное состояние и проблемы докторского образования Украины в контексте интеграции в Единое европейское образовательное и научное пространство. Дан критический анализ принятого в 2014 году нового Закона Украины «О высшем образовании» в части, касающейся докторского образования, и предложены рекомендации для внесения в него дополнений с учетом опыта европейских стран. На основании данных государственной статистики выявлены негативные тенденции в развитии докторского образования в Украине последние годы. Показано, что главным экономическим фактором, определяющим эти тенденции, является низкий уровень финансирования докторского образования. Дана оценка реальных возможностей достижения Украиной среднеевропейских показателей докторского образования с использованием результатов международного проекта Careers of Doctorate Holders, выполненного по линии 7-й Рамочной программы ЕС, и данных государственной статистики аспирантуры и докторантуры с учетом различий в трактовке терминов и в показателях. uk_UA
dc.description.abstract У статті аналізуються сучасний стан і проблеми докторської освіти в Україні у контексті інтеграції у Єдиний європейський освітній та науковий простір. Надано критичний аналіз прийнятого у 2014 році нового Закону України «Про вищу освіту» у частині, що стосується докторської освіти, та запропоновано рекомендації щодо внесення у нього доповнень з урахуванням досвіду європейських країн. На підставі даних державної статистики виявлено негативні тенденції в розвитку докторської освіти в Україні в останні роки. Показано, що головним економічним фактором, який визначає ці тенденції, є низький рівень фінансування докторської освіти. Надано оцінку реальних можливостей досягнення Україною середньоєвропейських показників докторської освіти з використанням результатів міжнародного проекту Careers of Doctorate Holders, виконаного по лінії 7-ї Рамкової програми ЄС, і даних державної статистики аспірантури та докторантури з урахуванням відмінностей у трактуванні термінів і в показниках. uk_UA
dc.description.abstract The paper contains analysis of the current performance and problems of doctoral education in Ukraine in the context of integration in the Single European Education and Research Area. A critical analysis of the new Law of Ukraine “On Higher Education”, adopted in 2014, is made to the effect of doctoral education, with recommendations on additions to the Law with account of the practices in European countries. Official statistical data is used for finding out negative tendencies in doctoral education in Ukraine over the latest years. It is shown that poor financing of doctoral education in Ukraine has been the main economic factor behind these tendencies. Real opportunities for Ukraine to approach the average European measures of doctoral education are studied using the results from the international project “Careers of Doctorate Holders”, implemented on line of the 7th Framework Program of EU, and the official statistics data on graduate school and higher doctorate, with due consideration to variances in interpretations of terms and indicators. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Центр досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Наука та наукознавство
dc.subject Наука та освіта uk_UA
dc.title Уровень развития системы подготовки научных кадров как индикатор государственной научно-технической политики uk_UA
dc.title.alternative Рівень розвитку системи підготовки наукових кадрів як індикатор державної науково-технічної політики uk_UA
dc.title.alternative The Development of the Research Staff Education System: An Indicator of Science and Technology Policy uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 001.378


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис