Показати простий запис статті

dc.contributor.author Flaks, V.L.
dc.date.accessioned 2018-04-04T19:50:37Z
dc.date.available 2018-04-04T19:50:37Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Funnel based reventure attribution of online canpaigns / V.L. Flaks // Математичне моделювання в економіці. — 2016. — № 3-4(7). — С. 158-166. — Бібліогр.: 4 назв. — англ. uk_UA
dc.identifier.issn 2409-8876
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/131868
dc.description.abstract The article reviews the problems of static attribution models of online stores transactions and suggests a solution in the form of dynamic attribution model based on customer behavior while customer journey on a website. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто проблеми статичних моделей атрибуції доходів від транзакцій в інтернет-магазині і запропоновано рішення у вигляді динамічної моделі, заснованої на поведінці покупця при проходженні воронки замовлення. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассмотрены проблемы статических моделей атрибуции доходов от транзакций в интернет-магазине и предложено решение в виде динамической модели, основанной на поведении покупателя при прохождении воронки заказа. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Інститут телекомунікацій і глобального інформаційного простору НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Математичне моделювання в економіці
dc.subject Математичні та інформаційні моделі в економіці uk_UA
dc.title Funnel based reventure attribution of online canpaigns uk_UA
dc.title.alternative Атрибуція доходів інтернет-магазину на основі проходження покупцем воронки замовлення uk_UA
dc.title.alternative Атрибуция доходов интернет-магазина на основе прохождения покупателем воронки заказа uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 004.023


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис