Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Моторные свойства низкокалорийных газовых топлив и их влияние на показатели двигателей внутреннего сгорания

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Марченко, А.П.
dc.contributor.author Осетров, А.А.
dc.contributor.author Кравченко, С.С.
dc.contributor.author Хамза, О.А.
dc.date.accessioned 2017-12-22T13:53:32Z
dc.date.available 2017-12-22T13:53:32Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Моторные свойства низкокалорийных газовых топлив и их влияние на показатели двигателей внутреннего сгорания / А.П. Марченко, А.А. Осетров, С.С. Кравченко, О.А. Хамза // Энерготехнологии и ресурсосбережение. — 2014. — № 5-6. — С. 3-11. — Бібліогр.: 18 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 0235-3482
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/127440
dc.description.abstract Выполнен анализ возможности использования низкокалорийных газовых топлив (НГТ) в двигателях 11ГД100М с форкамерно-факельным зажиганием и качественным регулированием мощности. Проанализированы свойства НГТ и их влияние на показатели рабочих процессов двигателя. Показано, что двигатели с форкамерно-факельным зажиганием менее чувствительны к изменению компонентного состава топлива и более приспособлены к сжиганию обедненных смесей НГТ с воздухом. Выполнено расчетное исследование рабочего процесса двигателя 11ГД100М при его работе на НГТ. Показано, что использование всех видов НГТ приводит к увеличению объемного расхода топлива двигателем. При этом более высокие индикаторные показатели двигателя достигаются при использовании пиролизного, коксового и генераторного газов. Выполнен анализ способа обогащения состава топливно-воздушной смеси в качестве эффективного мероприятия по улучшению показателей двигателя при работе на НГТ. uk_UA
dc.description.abstract Виконано аналіз можливості використання низькокалорійних газових палив (НГП) у двигунах 11ГД100М з форкамерно-факельним запалюванням та якісним регулюванням потужності. Проаналізовано властивості НГП та їх вплив на показники робочих процесів двигуна. Показано, що двигуни з форкамерно-факельним запалюванням менш чутливі до зміни компонентного складу палива та більш пристосовані до спалювання збіднених сумішей НГП з повітрям. Виконано розрахункове дослідження робочого процесу двигуна 11ГД100М при його роботі на НГП. Показано, що використання усіх видів НГП призводить до збільшення об’ємної витрати палива двигуном. При цьому найкращі індикаторні показники двигуна спостерігаються при використанні піролізного, коксового та генераторного газів. Проаналізовано спосіб збагачення складу паливно-повітряної суміші як ефективний захід для покращення показників двигуна при роботі на НГП. uk_UA
dc.description.abstract The paper analyzes the possibility of using low-calorie gas fuels (LCG) in engines 11GD100M pre-chamber-flare ignition and quality control capacity. The properties of LCG and their effect on the workflow engine. It is shown that engines pre-chamber-flare ignition is less sensitive to changes in the component composition of the fuel and are more adapted to burning lean LCG with air. Performed numerical modeling workflow engine 11GD100M with his work on LCG. It has been shown that the use of all types of LCG leads to an increase in bulk fuel engine. In this case, the best indicator of engine performance are observed when using the pyrolysis gas, coke oven gas and the gas generator. Analyzed by the method of enrichment of the air-fuel mixture as a measure to improve engine performance during operation in LCG. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут газу НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Энерготехнологии и ресурсосбережение
dc.subject Топливо и энергетика uk_UA
dc.title Моторные свойства низкокалорийных газовых топлив и их влияние на показатели двигателей внутреннего сгорания uk_UA
dc.title.alternative Моторні властивості низькокалорійних газових палив та їх вплив на показники двигунів внутрішнього згоряння uk_UA
dc.title.alternative Motor Properties of Low Calorific Gas Fuels and Their Impact on the Performance of Internal Combustion Engines uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 621.43:662.7


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис