Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Мельник, Г.В.
dc.date.accessioned 2017-12-20T20:31:19Z
dc.date.available 2017-12-20T20:31:19Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу / Г.В. Мельник // Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. — К.: ІЕП НАНУ, 2016. — С. 234–242. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 2221-1187
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/127409
dc.description.abstract Обґрунтовано доцільність погляду на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу. Висвітлено сутність концепції ланцюжка цінностей і запропоновано її вдосконалення шляхом передування ефективного маркетингу всім іншим процесам на підприємстві. Доведено необхідність орієнтації діяльності сучасного підприємства на вироблення потрібних та вигідних товарів. Рекомендовано, перш ніж займатись виробництвом продукції, проводити дослідження ринку з метою виявлення незадоволених потреб споживачів. uk_UA
dc.description.abstract Обоснована целесообразность рассмотрения процесса управления затратами предприятия с позиций эволюции концепции маркетинга. Освещена сущность концепции цепочки ценностей и предложено ее усовершенствование путем предшествования эффективного маркетинга всем другим процессам на предприятии. Доказана необходимость ориентации деятельности современного предприятия на производство нужных и выгодных товаров. Рекомендовано, прежде чем заниматься производством продукции, проводить исследование рынка с целью выявления неудовлетворенных потребностей потребителей. uk_UA
dc.description.abstract In the article the expediency of considering the cost management of enterprise process from the positions of the evolution concept of marketing is based. The essence of the value chain concept is highlighted and its improvement by precedence of effective marketing to all other processes at the enterprise is proposed. The necessity of orienting the activity of a modern enterprise for the production of necessary and profitable goods is proved. Before doing production of products, to conduct market research in order to identify unmet consumer needs is recommended. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Управління економікою: теорія та практика
dc.title Погляд на процес управління витратами підприємства з позицій еволюції концепції маркетингу uk_UA
dc.title.alternative Взгляд на процесс управления затратами предприятия с позиций эволюции концепции маркетинга uk_UA
dc.title.alternative View on the cost management of enterprise process from the positions of the evolution concept of marketing uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис