Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Информационные технологии в образовании

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Манако, А.Ф.
dc.contributor.author Синица, Е.М.
dc.date.accessioned 2017-10-12T14:08:58Z
dc.date.available 2017-10-12T14:08:58Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Информационные технологии в образовании / А.Ф. Манако, Е.М. Синица // Управляющие системы и машины. — 2017. — № 2. — С. 46-57. — Бібліогр.: 57 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 0130-5395
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/124961
dc.description.abstract Предложен анализ теоретических исследований и программных разработок в области электронного обучения на примере работ, проводимых в Международном Центре информационных технологий и систем НАН и МОН Украины. Показано, что эффективная организация электронного обучения на протяжении жизни требует системной трансформации организационных и педагогических основ обучения, масштабируемых подходов, сетевых решений для многоплатформенных систем. uk_UA
dc.description.abstract Подано аналіз теоретичних досліджень та програмних розробок у сфері електронного навчання на прикладі робіт, що виконуються в Міжнародному Центрі інформаційних технологій та систем НАН та МОН України. Показано, що ефективна організація електронного навчання на протязі життя потребує системної трансформації організаційних та педагогічних основ навчання, масштабованих підходів, мережевих рішень для багатоплатформенних систем. uk_UA
dc.description.abstract The purpose of this article is to summarize the results of research in ICT for education that form a theoretical basis for e-learning and to reveal the driving forces for transformations in that field. Understanding the impact of technological innovations and requirements to mass-scale and life-long learning on e-learning implementations will facilitate both the solution of research problems and successful e-learning practice. Results. Requirements to e-learning technologies and organization of mass-scale continuous education are suggested based on a study of e-learning research and implementations. Key features and basic components of the alternative electronic education space are identified that can be used in creation of e-learning framework for life-long learning and implementation of specific e-learning tools and services. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН та МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Управляющие системы и машины
dc.subject Новые информационные технологии в образовании для всех uk_UA
dc.title Информационные технологии в образовании uk_UA
dc.title.alternative Information Technologies in Education uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 303.721:004.031.42


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис