Предложен метод изменения разрешения изображений на основе машинного обучения. Инструментом для обучения избраны нейроподобные структуры парадигмы Модель геометрических преобразований, поскольку они уменьшают вычислительные и временные ресурсы работы подобных методов и предоставляют возможность быстрого автоматического переобучения. Проведен ряд имитационных экспериментов на разных изображениях, а также сравнение эффективности работы разработанного метода с существующим.
Запропоновано метод зміни роздільної здатності зображень на основі машинного навчання. Інструментом для навчання обрано нейроподібні структури парадигми Модель геометричних перетворень, оскільки вони зменшують обчислювальні і часові ресурси роботи подібних методів і надають можливість швидкого автоматичного перенавчання. Проведено ряд імітаційних експериментів на різних зображеннях, а також порівняння ефективності роботи розробленого методу з ефективністю за існуючим.