Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Ясінський, В.В. |
|
dc.contributor.author |
Капустян, О.В. |
|
dc.contributor.author |
Валеро, Х. |
|
dc.date.accessioned |
2010-10-07T19:39:23Z |
|
dc.date.available |
2010-10-07T19:39:23Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
Математична модель процесу формування та збереження колективних знань / В.В. Ясінський, О.В. Капустян, Х. Валеро // Систем. дослідж. та інформ. технології. — 2009. — № 2. — С. 67-77. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1681–6048 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12407 |
|
dc.description.abstract |
На основі запропонованої системи аксіом побудовано та досліджено математичну модель процесу формування та збереження знань у великих освітніх системах. Знайдено умови збереження на деякому часовому проміжку заданого гарантованого рівня колективних знань. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
На основе предложенной системы аксиом построена и исследована математическая модель процесса формирования и сохранения знаний в больших образовательных системах. Определены условия на некотором временном промежутке заданного гарантированного уровня коллективных знаний. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Based on the introduced system of axioms, a mathematical model for forming and process of preserving collective knowledge in large educational systems is constructed and investigated. The conditions for preserving a guarateed level of collective knowledge are defined. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Навчально-науковий комплекс "Інститут прикладного системного аналізу" НТУУ "КПІ" МОН та НАН України |
uk_UA |
dc.subject |
Математичні методи, моделі, проблеми і технології дослідження складних систем |
uk_UA |
dc.title |
Математична модель процесу формування та збереження колективних знань |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Математическая модель процесса формирования и сохранения коллективных Знаний |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Mathematical model for process of forming and preserving of collective knowledge |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
517.9 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті