Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Werners, B. |
|
dc.contributor.author |
Kondratenko, Y.P. |
|
dc.date.accessioned |
2010-10-07T08:47:58Z |
|
dc.date.available |
2010-10-07T08:47:58Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
Tanker routing problem with fuzzy demands of served ships / B. Werners, Y.P. Kondratenko // Систем. дослідж. та інформ. технології. — 2009. — № 1. — С. 47-64. — Бібліогр.: 24 назв. — англ. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1681–6048 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/12397 |
|
dc.description.abstract |
The routing problem for tanker-refuellers is considered. The tankers start at the bunkering company and must serve several ships in different ports. In principle the modeling and algorithmic approaches for capacitated vehicle routing problems can be used. Since the demands of the ships are uncertain and vague they are modeled using fuzzy sets. The first compromise solution can interactively be modified to meet the decision makers requirements with respect to the different criteria. The results are demonstrated using a small example. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Розглядається проблема планування та оптимізації маршрутів танкерів-заправників, які стартують від бункерувальної компанії і мають забезпечити паливом судна, що розміщені в різних портах. Синтез алгоритмів оптимізації та моделювання здійснюється згідно з постановкою задачі планування маршрутів транспортних одиниць із обмеженою вантажомісткістю. При цьому інформація про замовлення суден в різних портах є неповною (невизначеною), значення замовлень суден моделюються з використанням нечітких множин. Перше компромісне рішення може бути модифіковане в інтерактивному режимі відповідно до декількох критеріїв та вимог оператора, що приймає рішення. Ефективність запропонованих алгоритмів підтверджується результатами моделювання. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Рассматривается проблема планирования и оптимизации маршрутов танкеровзаправщиков, которые стартуют от бункеровочной компании и должны обеспечить допливом суда, расположенные в разных портах. Синтез алгоритмов оптимизации и моделирование осуществлены согласно постановке задачи планирования маршрутов транспортных единиц с ограниченной грузовместимостью. При этом информация о заказах судов в разных портах является неполной (неопределенной), значения заказов судов моделируются с использованием нечетких множеств. Первое компромиссное решение может модифицироваться в интерактивном режиме в соответствии с несколькими критериями и требованиями оператора, принимающего решения. Эффективность предложенных алгоритмов подтверждается результатами моделирования. |
uk_UA |
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.publisher |
Навчально-науковий комплекс "Інститут прикладного системного аналізу" НТУУ "КПІ" МОН та НАН України |
uk_UA |
dc.subject |
Прогресивні інформаційні технології, високопродуктивні комп’ютерні системи |
uk_UA |
dc.title |
Tanker routing problem with fuzzy demands of served ships |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Планування та оптимізація маршрутів танкерів при нечітких замовленнях суден, що ними обслуговуються |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Планирование и оптимизация маршрутов танкеров при нечетких заказах обслуживаемых судов |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
62-50 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті