Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Продовження ресурсу деталей силових установок авіаційної наземної техніки в умовах експлуатації

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Дмитриченко, М.Ф.
dc.contributor.author Варюхно, В.В.
dc.contributor.author Кулініч, А.В.
dc.contributor.author Довгаль, А.Г.
dc.contributor.author Коба, В.П.
dc.date.accessioned 2017-09-04T16:01:39Z
dc.date.available 2017-09-04T16:01:39Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Продовження ресурсу деталей силових установок авіаційної наземної техніки в умовах експлуатації / М.Ф. Дмитриченко, В.В. Варюхно, А.В. Кулініч, А.Г. Довгаль, В.П. Коба // Металлофизика и новейшие технологии. — 2017. — Т. 39, № 1. — С. 69-81. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. . uk_UA
dc.identifier.issn 1024-1809
dc.identifier.other DOI: 10.15407/mfint.39.01.0069
dc.identifier.other PACS: 46.50.+a, 46.55.+d, 62.20.Qp, 68.35.bd, 68.35.Ct, 81.15.Pq, 81.40.Pq
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123452
dc.description.abstract Розглянуто питання продовження ресурсу та відновлення деталей циліндропоршневої групи двигунів внутрішнього згоряння. Розроблено методику моделювання умов роботи пари «канавка–кільце» двигунів і проведено дослідження зносостійкості алюмінієвого стопу Ал-25 з електроіскровими покриттями різного складу в парі з леґованою хромом сталлю в умовах високотемпературного фретинґ-процесу. Визначено оптимальні режими зміцнювального оброблення канавок для поршневих кілець поршнів двигунів внутрішнього згоряння. uk_UA
dc.description.abstract Рассмотрены вопросы продления ресурса и восстановления деталей цилиндропоршневой группы двигателей внутреннего сгорания. Разработана методика моделирования условий работы пары «канавка–кольцо» двигателей и проведено исследование износостойкости алюминиевого сплава Ал-25 с электроискровыми покрытиями различного состава в паре с легированной хромом сталью в условиях высокотемпературного фреттинг-процесса. Определены оптимальные режимы упрочняющей обработки канавок для поршневых колец поршней двигателей внутреннего сгорания. uk_UA
dc.description.abstract The problems of resource extension and recovery of the piston–cylinder parts of internal combustion engines are considered. A method for modelling working conditions of pair ‘groove–ring’ of motors is developed, and durability of aluminium Al-25 alloy with electrospark coatings of different composition paired with a chromium alloyed steel under high-temperature fretting process is carried out. Optimum modes of hardening treatment for piston ring grooves of pistons of internal combustion engines are determined. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут металофізики ім. Г.В. Курдюмова НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Металлофизика и новейшие технологии
dc.subject Физика прочности и пластичности uk_UA
dc.title Продовження ресурсу деталей силових установок авіаційної наземної техніки в умовах експлуатації uk_UA
dc.title.alternative Продление ресурса деталей силовых установок авиационной наземной техники в условиях эксплуатации uk_UA
dc.title.alternative Extension of Resource of Power-Plants’ Parts of Aviation Ground Equipment under Operating Conditions uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис