Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Дмитриченко, М.Ф. |
|
dc.contributor.author |
Варюхно, В.В. |
|
dc.contributor.author |
Кулініч, А.В. |
|
dc.contributor.author |
Довгаль, А.Г. |
|
dc.contributor.author |
Коба, В.П. |
|
dc.date.accessioned |
2017-09-04T16:01:39Z |
|
dc.date.available |
2017-09-04T16:01:39Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Продовження ресурсу деталей силових установок авіаційної наземної техніки в умовах експлуатації / М.Ф. Дмитриченко, В.В. Варюхно, А.В. Кулініч, А.Г. Довгаль, В.П. Коба // Металлофизика и новейшие технологии. — 2017. — Т. 39, № 1. — С. 69-81. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.
. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1024-1809 |
|
dc.identifier.other |
DOI: 10.15407/mfint.39.01.0069 |
|
dc.identifier.other |
PACS: 46.50.+a, 46.55.+d, 62.20.Qp, 68.35.bd, 68.35.Ct, 81.15.Pq, 81.40.Pq |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123452 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуто питання продовження ресурсу та відновлення деталей циліндропоршневої групи двигунів внутрішнього згоряння. Розроблено методику моделювання умов роботи пари «канавка–кільце» двигунів і проведено дослідження зносостійкості алюмінієвого стопу Ал-25 з електроіскровими покриттями різного складу в парі з леґованою хромом сталлю в умовах високотемпературного фретинґ-процесу. Визначено оптимальні режими зміцнювального оброблення канавок для поршневих кілець поршнів двигунів внутрішнього згоряння. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Рассмотрены вопросы продления ресурса и восстановления деталей цилиндропоршневой группы двигателей внутреннего сгорания. Разработана методика моделирования условий работы пары «канавка–кольцо» двигателей и проведено исследование износостойкости алюминиевого сплава Ал-25 с электроискровыми покрытиями различного состава в паре с легированной хромом сталью в условиях высокотемпературного фреттинг-процесса. Определены оптимальные режимы упрочняющей обработки канавок для поршневых колец поршней двигателей внутреннего сгорания. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The problems of resource extension and recovery of the piston–cylinder parts of internal combustion engines are considered. A method for modelling working conditions of pair ‘groove–ring’ of motors is developed, and durability of aluminium Al-25 alloy with electrospark coatings of different composition paired with a chromium alloyed steel under high-temperature fretting process is carried out. Optimum modes of hardening treatment for piston ring grooves of pistons of internal combustion engines are determined. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут металофізики ім. Г.В. Курдюмова НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Металлофизика и новейшие технологии |
|
dc.subject |
Физика прочности и пластичности |
uk_UA |
dc.title |
Продовження ресурсу деталей силових установок авіаційної наземної техніки в умовах експлуатації |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Продление ресурса деталей силовых установок авиационной наземной техники в условиях эксплуатации |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Extension of Resource of Power-Plants’ Parts of Aviation Ground Equipment under Operating Conditions |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті