Показати простий запис статті

dc.contributor.author Kucheruk, T.G.
dc.contributor.author Arkhypov, M.V.
dc.contributor.author Burlachenko, G.O.
dc.date.accessioned 2017-09-03T19:30:53Z
dc.date.available 2017-09-03T19:30:53Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Consumer Decision Making on the Web / T.G. Kucheruk, M.V. Arkhypov, G.O. Burlachenko // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 4 (34). — С. 126–131. — Бібліогр.: 22 назв. — англ. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123397
dc.description.abstract This article investigates a key aspect of online consumer decision making - the impact of the electronic environment on the abilities of buyers. The main task of this research is to understand how certain features of electronic environments have a positive effect on the abilities of consumers to make better decisions, and identify information-processing strategies that would allow consumers to make better quality decisions while shopping on the web. uk_UA
dc.description.abstract У статті досліджено ключовий аспект прийняття рішень споживача онлайн, а саме вплив електронного середовища на здатність покупців. Основним завданням дослідження є розуміння того, як деякі функції електронних середовищ надають позитивний вплив на здатність споживачів приймати більш обґрунтовані рішення, а також визначення стратегій обробки інформації, які дозволять споживачам приймати більш зважені рішення при здійсненні покупок в Інтернеті. uk_UA
dc.description.abstract В данной статье исследуется ключевой аспект принятия решений потребителя онлайн, а именно влияние электронной среды на способности покупателей. Основной задачей данного исследования является понимание того, как некоторые функции электронных сред оказывают положительное влияние на способность потребителей принимать более обоснованные решения, а также определение стратегий обработки информации, которые позволят потребителям принимать более взвешенные решения при совершении покупок в Интернете. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Marketing uk_UA
dc.title Consumer Decision Making on the Web uk_UA
dc.title.alternative Прийняття споживчих рішень в Інтернеті uk_UA
dc.title.alternative Принятие потребительских решений в Интернете uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339:004.738.5


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис