Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Kucheruk, T.G. |
|
dc.contributor.author |
Arkhypov, M.V. |
|
dc.contributor.author |
Burlachenko, G.O. |
|
dc.date.accessioned |
2017-09-03T19:30:53Z |
|
dc.date.available |
2017-09-03T19:30:53Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Consumer Decision Making on the Web / T.G. Kucheruk, M.V. Arkhypov, G.O. Burlachenko // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 4 (34). — С. 126–131. — Бібліогр.: 22 назв. — англ. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1817-3772 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123397 |
|
dc.description.abstract |
This article investigates a key aspect of online consumer decision making - the impact of the electronic environment on the abilities of buyers. The main task of this research is to understand how certain features of electronic environments have a positive effect on the abilities of consumers to make better decisions, and identify information-processing strategies that would allow consumers to make better quality decisions while shopping on the web. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті досліджено ключовий аспект прийняття рішень споживача онлайн, а саме вплив електронного середовища на здатність покупців. Основним завданням дослідження є розуміння того, як деякі функції електронних середовищ надають позитивний вплив на здатність споживачів приймати більш обґрунтовані рішення, а також визначення стратегій обробки інформації, які дозволять споживачам приймати більш зважені рішення при здійсненні покупок в Інтернеті. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В данной статье исследуется ключевой аспект принятия решений потребителя онлайн, а именно влияние электронной среды на способности покупателей. Основной задачей данного исследования является понимание того, как некоторые функции электронных сред оказывают положительное влияние на способность потребителей принимать более обоснованные решения, а также определение стратегий обработки информации, которые позволят потребителям принимать более взвешенные решения при совершении покупок в Интернете. |
uk_UA |
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічний вісник Донбасу |
|
dc.subject |
Marketing |
uk_UA |
dc.title |
Consumer Decision Making on the Web |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Прийняття споживчих рішень в Інтернеті |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Принятие потребительских решений в Интернете |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
339:004.738.5 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті