Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Strategy of Development of Socially Oriented Business Environment of Lviv

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Melnyk, M.I.
dc.date.accessioned 2017-09-03T19:06:05Z
dc.date.available 2017-09-03T19:06:05Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Strategy of Development of Socially Oriented Business Environment of Lviv / M.I. Melnyk // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 4 (34). — С. 50–55. — Бібліогр.: 4 назв. — англ. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123379
dc.description.abstract In the article strategic priorities and recommendations concerning formation and development of sociallyoriented business-environment are substantiated; author’s concept on formation of a socially-oriented businessenvironment is offered, which is based on the definition of its system characteristics, levels, principles, criteria, prerequisites. The development strategy of sociallyoriented business environment contains organizational and economic instruments promoting social responsibility and solidarity of business, government and society, and enhance the prestige of institutionalization of socially responsible standards of behavior of economic agents. uk_UA
dc.description.abstract У статті обґрунтовано стратегічні пріоритети та рекомендації щодо формування і розвитку соціально орієнтованого бізнес-середовища; запропонована авторська концепція формування соціально орієнтованого бізнес-середовища, яка базується на визначенні його системних характеристик, рівнів, принципів, критеріїв, передумов розвитку. Стратегія розвитку соціально орієнтованого бізнес-середовища містить організаційно-економічні інструменти стимулювання соціальної відповідальності та згуртованості бізнесу, держави і суспільства, підвищення престижу й інституціалізації соціально відповідальної культури поведінки економічних суб'єктів. uk_UA
dc.description.abstract В статье ообоснованы стратегические приоритеты и рекомендации формирования и развития бизнес- среды; предложена авторская концепция формирования социально ориентированнойбизнес-среды, базирующаяся на определении его системных характеристик, основных уровней, принципов, критериев, предпосылок развития. Стратегия развития социально ориентированной бизнес-среды содержит организационно-экономические инструменты стимулирования социальной ответственности и сплоченности бизнеса, государства и общества, повышения престижа и институционализации социально ответственной культуры поведения экономических субъектов. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject International and Regional Economics uk_UA
dc.title Strategy of Development of Socially Oriented Business Environment of Lviv uk_UA
dc.title.alternative Стратегія розвитку соціальноорієнтованого бізнес-середовища м. Львова uk_UA
dc.title.alternative Стратегия развития социально ориентированной бизнес-среды г. Львова uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 330.342.146:334.722(477)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис