Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Мірошниченко, К.М. |
|
dc.date.accessioned |
2017-09-01T15:52:43Z |
|
dc.date.available |
2017-09-01T15:52:43Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Основні проблеми розвитку маркетингу на переробних підприємствах борошномельної галузі в сучасних умовах господарювання / К.М. Мірошниченко // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 2 (32). — С. 156–161. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1817-3772 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123310 |
|
dc.description.abstract |
В статті визначено основні проблеми розвитку маркетингу, з якими стикаються борошномельні підприємства, виявлено основні тенденції розвитку маркетингу в роботі переробних підприємств борошномельної галузі. Проведено SWOT-аналіз ПАТ „Луганськмлин”. Визначено сильні та слабкі сторони в діяльності переробного підприємства борошномельної галузі в сучасних умовах господарювання. Намічено шляхи усунення в подальшому таких проблем. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье внимание уделяется определению основных проблемы развития маркетинга, с которыми сталкиваются мукомольные предприятия, выявлены основные тенденции развития маркетинга в работе перерабатывающих предприятий мукомольной отрасли. Проведен SWOT-анализ ПАТ „Луганскмлын”. Выявлены сильные и слабые стороны в деятельности перерабатывающего предприятия мукомольной отрасли в современных условиях хозяйствования. Намечены пути устранения в дальнейшем таких проблем. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article focuses on the definition of major development challenges facing marketing to flour mills, identified the main trends in the marketing refineries milling industry. A SWOT-analysis of „Luganskmlyn”. Identified strengths and weaknesses of the milling industry processing enterprise in the modern business environment. Identified ways to eliminate such problems in the future. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічний вісник Донбасу |
|
dc.subject |
Маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Основні проблеми розвитку маркетингу на переробних підприємствах борошномельної галузі в сучасних умовах господарювання |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Основные проблемы развития маркетинга на перерабатывающих предприятиях мукомольной отрасли в современных условиях хозяйствования |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Thе Main Problems of Marketing in Processing Plants to Flour Milling Industry in Modern Bussiness Environment |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
339.138:631.1 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті