Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Герасименко, А.Г.
dc.date.accessioned 2017-09-01T14:22:31Z
dc.date.available 2017-09-01T14:22:31Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади / А.Г. Герасименко // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 1 (31). — С. 123–130. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/123278
dc.description.abstract В статті на основі аналізу стратегічної природи бар’єрів входження в ринок, як здатності уже присутніх на ринку фірм свідомо обмежувати входження потенційних конкурентів, досліджено взаємозв’язок між бар’єрами входження в ринок та рівнем ринкової влади його чинних учасників. В результаті опрацювання даних вітчизняної галузевої статистики встановлено міру впливу окремих видів бар’єрів на показники рентабельності операційної діяльності чинних фірм як індикатор рівня їх ринкової влади. uk_UA
dc.description.abstract В статье на основе анализа стратегической природы барьеров входа в рынок, как способности уже существующих на рынке фирм осознанно ограничивать вход потенциальных конкурентов, исследована взаимосвязь между барьерами входа в рынок и уровнем рыночной власти укоренившихся на нем фирм. В результате обработки данных отечественной отраслевой статистики установлена мера влияния отдельных видов барьеров на показатели рентабельности операционной деятельности укоренившихся фирм как индикатор уровня их рыночной власти. uk_UA
dc.description.abstract Basing the analysis of strategic nature of barriers to entry, which is an ability of incumbent firm to restrict the entry of potential competitors consciously, the article investigates an interrelation between barriers to entry the market and the level of market power of incumbent firms. Ukrainian industrial data processing lets us to find out the measure of some barriers’ influence the level of operating activity profitability of incumbent firms, which is an indicator of their market power. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Маркетинг uk_UA
dc.title Стратегічні бар’єри входження в ринок як джерело ринкової влади uk_UA
dc.title.alternative Стратегические барьеры входа в рынок як источник рыночной власти uk_UA
dc.title.alternative Strategic Barriers to Entry a Market as a Seed of Market Power uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 658.821(1-74)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис