Проаналізовано наукові доробки вчених щодо дефініції категорії «соціальний капітал», виокремлено основні підходи до її визначення, які акцентують увагу на певних елементах її структури. Обґрунтовано, що сутність даної категорії проявляється через функції, які охарактеризовано, визначено форми та особливості їх прояву в сфері туризму. Запропоновано авторське визначення економічної категорії «соціальний капітал сфери туризму».
Проанализированы научные труды ученых по дефиниции категории «социальный капитал», выделены основные подходы к её определению, которые акцентируют внимание на определенных элементах её структуры. Обосновано, что сущность данной категории проявляется через функции, которые охарактеризованы, определены формы и особенности их проявления в сфере туризма. Предложено авторское определение экономической категории «социальный капитал сферы туризма».
There was analyzed scientific definition regarding the category of «social capital», singled out the basic approach to its definition, which the focuses on certain elements of its structure. It was proved that the essence of this category is seen due to the described features. There were defined the form and features of their revealing in the field of tourism. The author gives his own definition for the economic category «social capital of tourism sector».